U centru Zagreba predstavljen je niche kozmetički brend PATYKA koji brine za ljude i prirodu.
Brunch druženjem u organizaciji tvrtke BRIOVITA, hrvatskoj publici beauty entuzijasta, novinara i stručnjaka iz svijeta farmacije predstavljen je brend PATYKA, koji postavlja nove standarde u njezi kože ali i po pitanju brige za okoliš.
Svi PATYKA proizvodi su certificirani kao organski od strane ECOCERT-a – neovisne organizacije koja je priznata u cijelom svijetu. Stoga ne čudi velika zainteresiranost za ovaj francuski brend, a Hrvatska se može pohvaliti kao jedna od prvih zemalja nakon Francuske u kojima su dostupni PATYKA proizvodi, zahvaljujući posredovanju tvrtke BRIOVITA.
Na početku je sve okupljene pozdravio direktor tvrtke BRIOVITA Karlo Kamenski, a potom je nazočnima kroz vrlo zanimljivu i edukativnu prezentaciju cjelokupni brend PATYKA predstavio međunarodni direktor brenda, Tomas Lesage.
PATYKA je pariška kuća organske kozmetike čije podrijetlo datira iz 1920-ih. Sam naziv PATYKA potječe od starogrčke riječi “apotheke”, što ovaj brend doista čini neizostavnim u asortimanu specijaliziranih poslovnica, a u Hrvatskoj se nalaze baš na selektiranim prodajnim mjestima jer ovako visokokvalitetan brend to zaslužuje. Inače, PATYKA, rođena u Parizu i sa sjedištem u francuskoj prijestolnici (dakle, prava Parižanka, rekli bismo), nudi isključivo proizvode proizvedene 100% u Francuskoj.
Od svog osnutka, PATYKA donosi inovacije i izvrsnost u područjima biotehnologije i njene primjene u dermokozmetici i kao rezultat dugogodišnjeg istraživanja, proizvodi brenda PATYKA odlikuju se s četiri misli vodilje koji su ujedno i stupovi njihovih vrijednosti: učinkovitost proizvoda, etična proizvodnja, izvrsnost u formulacijama te bogato iskustvo za sva osjetila.
PATYKA se ponosi svojom misijom stvaranja organskih proizvoda koji su učinkovitiji od konvencionalnih kozmetičkih proizvoda koristeći certificirane organske sastojke i način proizvodnje.
Formulacije razvijaju sami, koje zbog opsežnog istraživanja odlikuju ugodnim teksturama i jedinstvenim mirisnim notama te čine organsku kozmetiku još privlačnijim izborom. Njihova misija je stvoriti proizvode koji su nježni prema Vašoj koži, ali i prema našem okolišu.
Kako bi proizvodi brenda PATYKA bili certificirani od strane već spomenutog ECOCERT-a, svaki proizvod mora zadovoljiti specifične kriterije i stroge standarde. PATYKA je 2002. godine postala jedan od prvih kozmetičkih brendova na svijetu koji je certificiran kao organski s oznakom COSMOS od strane ECOCERT-a.
2021. godine PATYKA je dobila certifikat uglednog certifikacijskog tijela AFNOR za svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju. Ovo mjerilo društveno odgovornog poslovanja predstavlja njihovu predanost inovacijama i brigu prema okolišu.
PATYKA kao niche kozmetički brend je upravo trebao Hrvatskoj jer se time cijela jedna filozofija kozmetologije približila našoj publici, razbijajući brojne mitove o nemogućnosti stvaranja proizvoda koji su djelotvorni za kožu, a istovremeno sinergijski s prirodom.
Nadohvat ruke, kroz odabrana prodajna mjesta u Hrvatskoj, PATYKA donosi luksuz za kožu i ljubav za prirodu! Osvojit će vas svojim divnim prozračnim teksturama, ali i pakiranjem kojem je posvećena pažnja do zadnjeg detalja. Zasigurno ćete primijetiti i origami sustav kutijica u koje su proizvodi pakirani kako bi se smanjio svaki mogući plastični otpad, kao i sustav punjenja za kreme u staklenim posudama…
PATYKA je novost na hrvatskom tržištu kao brend, ali vjerujemo da će donijeti visoko promišljene standarde koje će usvojiti i svi drugi kad je u pitanju briga kako za kožu tako i za okoliš!
Tekst i fotografije: Promo