U partnerstvu s Cotyjem, sutra  će Gucci debitirati s novom kolekcijom ruževa za usne koji će se moći pronaći u odabranim njujorškim buticima kao i na stranici Gucci.com

Ova objava dolazi 9 mjeseci nakon pokretanja @guccibeauty Instagram računa koji je dao naslutiti ponovno pokretanje makeup sekcije ove luksuzne modne kuće. Račun @guccibeauty već sada ima 286.000 sljedbenika, a njegov stariji brat Gucci ima 33.6 milijuna pratitelja. Novi ruževi prate Guccijevo lansiranje ”Bloom” mirisa iz 2017. godine, kao i proširenu liniju od 14 mirisa ”Alchemist Garden” koja je izašla u siječnju 2019. godine.

https://www.instagram.com/p/BwmXZreAHU-/?utm_source=ig_web_copy_link

U travnju 2019. godine Gucci je zabilježio rast prihoda od 20% u odnosu na prethodnu godinu.

https://www.instagram.com/p/Bwt2A80B_96/?utm_source=ig_web_copy_link

Kada je Gucci prvi puta lansirao beauty liniju koja se sastojala od 200 proizvoda za usne, oči i lice u studenom 2014.godina, ali pod sektorom Procter & Gamble. Od tada je 2016. godine P&G prodao većinu svojih beauty brendova Coty-u, brend se utihnuo.

Modna kuća, sa svoje strane, krenula je u brzu fazu rasta budući da je dizajner Alessandro Michele bio uključen u vođenje branda u siječnju 2015. – posljednjih osam uzastopnih tromjesečja ostvario je rast prodaje od najmanje 20% po tromjesečju.
Miris je bio prvi korak u beauty sekciji brenda; Michele je osobno nadzirao liniju u kojoj su sudjelovali Dakote Johnson i Hari Nef u kampanjama. I Gucci i Coty Inc. odbili su sudjelovati u ovoj priči.

https://www.instagram.com/p/BwjoW07AYY6/?utm_source=ig_web_copy_link

Osim luksuzne beauty linije koja doživljava snažan rast i Guccijeva modna linija nastavlja rasti. Njegov rast u sektoru mode u velikoj se mjeri pripisuje njegovom odnosu s milenijalcima. Godine 2018., milenijalci su činili 62% Gucci kupaca, prema prihodima iz četvrtog tromjesečja. Prema podacima Deloittea, milenijalci i Z generacija kupaca predstavljat će 40% ukupnog luksuznog tržišta do 2025. godine.
Osim mirisa, Gucci je 2017. lansirao liniju za uređenje doma i otvorio svoju knjižaru u četvrti Soho u New Yorku u studenom 2018. godine.
“Gucci raste, ali moraju uskočiti u novi rastući segment. Ako će se kladiti na beauty industriju, uspjeh je garantiran.