Odličan domaći primjer zbog kojeg je važno podržavati održivost beauty industrije
S povećanjem brige o vlastitom tijelu, globalno tržište prirodne i organske kozmetike svakodnevno raste, a preferencije potrošača se mijenjaju. Potreba za funkcionalnim, kvalitetnim i održivim proizvodima potaknula je razvoj dviju oprečnih struja – one u kojoj se proizvodi razvijaju zbog trenda te one koja kreira autentične proizvode zbog ispravnih razloga.
Ljubav prema održivoj kozmetici dovela nas je do premium istarskog kozmetičkog brenda uchka – do kozmetike autohtonih proizvoda baziranih na esencijama ljekovitog samoniklog bilja s mikro lokacija Učke, Ćićarije i Rta Kamenjak.
Kozmetika nastala wildpicking postupcima, ritualnim i selektivnim ubiranjem divljih biljaka
uchka nije samo brend koji poštuje zdravlje naše kože i okoliša. On je brend koji poštovanje prema prirodi očituje od trenutka ubiranja bilja do finalnih proizvoda. Holističkim pristupom, zbog kojeg se u recepturama pazi na balans svih bitnih aktivnica koje tvore zaokruženu cjelinu kad je riječ o njezi kože: „skin feel“ i „skin heal“, to jest davanje vanjskog sjaja i glatkoće, zaštite te poticanja kože na obnovu i regeneraciju iznutra, uchku slobodno možemo prozvati djelotvorno-savršenom kozmetikom kreiranom na opravdanim temeljima održive kozmetike.
uchku proizvodi kozmetička kuća Mediterra Herbal, a njezina direktorica Ivana Šimatović objasnila nam je kako se svježe ubrano bilje odmah upućuje u proces prerade jer se na taj način maksimum djelatnih supstanci zadržava u pripravcima. – U procesu proizvodnje finalnog proizvoda pazimo i na sve suptilne uvjete koji doprinose kvaliteti proizvoda, kao što je glazba koja svira dok se proizvodi izrađuju ili magneti koje koristimo za miješanje emulzija za prirodnije vibracije molekula. Nekome se ovo može činiti kao sitnica ili čak smiješno, ali mi smo uvjereni da upravo takav cjeloviti pristup daje optimalno učinkovit proizvod.
Premium uchka u ponudi ima pet kozmetičkih proizvoda
Kreiranje djelotvorne kozmetike, odnosno krema za lice, kreme za okoloočnu njegu i seruma, je delikatan i izbalansiran proces koji osim poznavanja aktivnica bitnih za dobivanje željenih efekata za kožu obavezno uključuje i poznavanje tehnologije dobivanja, kombiniranja i povezivanja sastavnica. Zato i ne čudi da je uchka nastala razgovorom i suradnjom s fitofarmaceutima, fitoaromaterapeutima, no ponajviše kroz vlastito, više od desetljeća dugo iskustvo u kreiranju kozmetičkih sirovina i preparata gdje su se temeljem pokušaja i pogrešaka usavršila specifična znanja i vještine.
Svi dijelovi uchka ambalaže mogu se reciklirati
Da je uchka uistinu jedinstven održiv brend potvrđuju i činjenice da osim što se u pripremi biljnih ekstrakata koriste manufakturni ekološki procesi – zbrinjavaju se i bio nusproizvodi. – U proizvodnji koristimo sirovinske osnove od prerađenih bio nusproizvoda istarskih proizvođača vina i maslinovog ulja: sjemenke grožđa i list masline, istaknula nam je Ivana Šimatović. Ono što nas je dodatno obradovalo je i informacija da se uchka proizvodi nalaze u staklenoj ambalaži koja se može ponovno koristiti i reciklirati, dok se za svakih pet vraćenih pakiranja klijent nagrađuje popustom od 25 posto na sljedeću kupnju.
Nema dvojbe. Od danas podržavamo uchku, a vas pozivamo da učinite to isto.