Domaća modna scena sve je življa i to nam je drago za vidjeti. Od Klisab revije, predivne nove komade kolekcije Marije Kulušić do nedavno održanog Ateliera, modni dizajneri rade punom parom. A evo kako sezonu vide Hippy Garden i DeLight – za one u potrazi za haljinama i za one u potrazi za dobrim odijelom
Hippy Garden posjeduje autentičnu svježinu, distinktivnu osobnost i neposrednost
Kreacije su u funkciji snažnog urbanog identiteta kojeg dizajnerica Đurđica Vorkapić svojstveno godinama ispisuje svojim stvaralačkim opusom.Naglasak je na retro ženstvenost i standardnim jasno kombiniranim Hippy Garden krojevima, a odmjereni kolorit i profinjena elegancija upotpunjuju viziju nenametljive ali izuzetno samouvjerene žene. Fokus je na veličanstvenim haljinama i kaputima upotpunjenim funkcionalnim organza providnim komadima poznatim kao materijalima lakoće i nježnosti. Autorski umjetnički vizuali cvjetnog uzorka poštuju dosadašnji kod brenda i autonomnost dugogodišnje proizvodnje.
Krupni portreti i total figure u poprilično neobičnom okruženju divovskih guma zajedno tvore estetski skladnu vizualnu cjelinu ukomponiranu od strane fotografa Šime Eškinje. Kolekcija je dostupna na službenim stranicama brenda i u HIPPY GARDEN trgovini na adresi Masarykova 5, sve novitete iz ponude brenda potražite i na FB i Instagram profilu: @hippygarden.
Koncept, styling i dizajn: kreativna direktorica Hippy Gardena Đurđica Vorkapić
Fotografija: Šime Eškinja
MUA: Sanja Agić
Model: Hana Matija
Foto: Hippy Garden/Šime Eškinja
Snažna žena u jesenskom izdanju brenda DeLight
Imati u ormaru kvalitetan kaput ili bezvremensko odijelo, apsolutni je prioritet jer su upravo to komadi uz čiju je asistenciju, zadovoljena svaka prilika. Radi li se o poslovnom sastanku, svečanosti ili odlasku u grad, odijelo je uvijek IN.
Upravo kada je riječ o kaputima i odijelima, brend DeLight dosta se isprofilirao na modnoj sceni. I ove godine, jesenska kampanja prikazuje snažnu ženu, odlučnu i zadovoljnu u svome odabiru. Nije tajna da brend DeLight uvijek i iznova slavi ženstvenost, a upravo svojim standardom kvalitete, postavio je ljestvicu poprilično visoko.
Luksuzne prirodne tkanine, oduševljavaju na prvi dodir, a svaki kaput u sebi sadrži najmanje 20% kašmira. Unutrašnjosti svakog komada, također je posvećena pažnja jer DeLight misli na svaki detalj i vodi računa o tome da su svaki šav i krojni dio – dovedeni do savršenstva. Naglasak svake kolekcije je uvijek na tome da se svaka žena osjeća dobro, a istovremeno ugodno bez obzira na godišnje doba. U novoj kolekciji po prvi puta se našao prepoznatljivi model kaputa Angela i to u planetarno popularnom teddy tkanju. Njegova posebnost je u dvorednom kopčanju, a dolazi u nekoliko nijansi – crnoj, bijeloj, rozoj, eklektično plavoj i crvenoj.
Misao vodilja ove kampanje bila je u jednostavnosti prikazati vječne komade u njihovom punom sjaju, a za to se kroz fotografiju i postprodukciju pobrinula Matea Smolčić Senčar, dok je ispred objektiva stajala Ana Topić Zorić iz agencije Talia Model. Za Aninu frizuru zaslužna je Danijela Pušeljić iz salona Kosa&Partneri, a za make up je bila zadužena vizažistica Petra Sever.
Svi artikli prikazani u ovoj kampanji mogu se kupiti u DeLight trgovini u Vlaškoj 6, a sve novosti uvijek možete saznati i putem službene Instagram i Facebook stranice.
Foto: Matea Smolčić Senčar