Spektakularan događaj kojem smo imali čast prisustvovati u društvu još samo nekolicine medija. U Parizu, u veličanstvenoj Palais Brongniart, Calzedonia je iznenadila svoje goste i mnoge slavne osobe dosad neviđenim iskustvom: nezaboravnim slavljem legweara, osmišljenim s kreativnom agencijom Villa Eugénie

Savršena alkemija fascinacije i pop kulture, bila je smještena u Ville Lumière koja oduzima dah. Calzedonia je osvojila Pariz s CALZEDOMANIA – A Legs Celebration: impresivnim iskustvom stvorenim da proslavi svoje ikonične odjevne predmete okružene jedinstvenom atmosferom Pariškog tjedna mode.

S više od 215 trgovina Calzedonia u zemlji, Francuska je bila prirodan izbor za događaj koji je predodređen da potvrdi glamuroznu globalnu marku iz Verone kao vodećeg igrača u svijetu legweara: Calzedonia se može pohvaliti s više od 2100 prodajnih mjesta u 53 zemlje (600 od toga u Italiji) i online trgovinom u 35 zemalja.

U ovoj povijesnoj prijestolnici svjetske mode, najlonke su postale simbol stila još od 1940-ih, kada su sve manekenke, glumice i plesačice nosile svoje noge u ovom svjetlucavom accessoriesu. Komad koji se neprestano razvijao na temelju običaja koji su se neprestano mijenjali kao i napretkom tehnologije. 1962. godine, s debijem oskudnih minica koje je kreirala Mary Quant, najlonke su postale nevjerojatno popularne, a nosile su ih ikone kalibra Twiggy i Jean Shrimpton. Dok su čipkaste i mrežaste čarape rođene 1970-ih (zahvaljujući pojavi punk mode), legendarne osamdesete rodile su prve stilove tajici i najlonki s uzorcima i točkicama, ali posebno su bili u fokusu tajice i postavile trend šarene mode. Obavezna oprema tada, ali i 2000-ih. Zapravo, uz veliki povratak minica, mini hlačica i mini haljina, žene, umjesto da pokazuju gole noge, uživaju u užitku nošenja tajica i najlonki ukrašenih detaljima, uzorcima i jarkim bojama. Stil koji je Calzedonia učinila jedinstvenim i nepogrešivim, neprestano ga reinterpretirajući tijekom godina.

Dakle, uz prekrasnu pozadinu Palais Brongniart (u kojoj se nalazi povijesna pariška burza), jedinstvenu lokaciju koja je svojim kraljevskim neoklasicizmom dočekala izvedbe i originalne instalacije CALZEDOMANIA – A Legs Celebration, gosti su otkrivali, sobu za sobom, svako lice brenda, krećući na nezaboravno iskustveno putovanje koje je vješto osmislila Villa Eugénie: Kreativna agencija Etiennea Russoa koja već više od trideset godina daje život predstavama i događajima diljem svijeta, poznata i cijenjena po svojim originalnim i nezaboravnim produkcijama.

Iza veličanstvene fasade Palais Brongniart, predimenzionirana replika ulaznih vrata butika Calzedonia omogućila je pristup svemiru brenda, reinterpretiranom na način iz snova: međuigre svjetlosti i ogledala, beskonačna soba, noge umnožene efektima kaleidoskopa, predstave s plesačima, akrobatima i mažoretkinjama, izuzetna multidisciplinarna postava od preko 60 umjetnika i izvođača koji su ponudili živopisan show.

Neki od najintrigantnijih stilova iz najnovijih kolekcija bili su neprikosnovene zvijezde događaja: kultne tajice koje su od 1986. (kada je brend osnovan) osvojile kupce, sada reinterpretirane održivim pređama, ali i bezvremenskim životinjskim printom i točkastim stilovima, kao i dizajni u boji predstavljeni u jednobojnim i mrežastim verzijama.

Tijekom revije održana je pretpremijera svečanih komada Special Edition koje su nosili brojni izvođači, a koji će se u trgovinama naći početkom prosinca: svjetlucave tajice i tajice pojačane kamenčićima, svjetlucavi umetci, crossover trake u stilu korzeta s draguljima -kao i vrpce, metalna mreža i senzualne najlonke u verziji sa životinjskim printom.

Revija je bila nevjerojatno putovanje, baš kao i sami počeci na crvenom tepihu, i to zahvaljujući prisutnosti influencerica i međunarodnih slavnih osoba kao što su Laetitia Casta, Chiara Ferragni, Shay Mitchell, Tina Kunakey, Leonie Hanne, Rossy de Palma, Sara Sampaio , Jasmine Tooks, Pamela Reif, Anna dello Russo, Sara Carbonero, Elisabetta Canalis i mnogih drugih.