Ako ste mlada i ambiciozna osoba koja studira, postanite dio tima Alfa Vision Optike na mjesec dana i otkrij sve #behindthescene tajne ove uspješne zagrebačke optike
Zamislite da možete na mjesec dana iznutra vidjeti srce jednog brenda koji diktira trendove. U posljednje je vrijeme sve teže pronaći poslovnu priliku koja će vam omogućiti da vidite stvarnost rada nekog uspješnog brenda, pogotovo ako se vidite u kreativnim vodama, točnije, u marketingu i odnosima s javnošću.
No, sad će vam se pružiti ta prilika! Ako vas je zanimalo kako zaista izgleda posao iza velikih PR kampanja nekog brenda ili kako u praksi teku pripreme jednog događanja? Što to točno znači biti voditeljica marketinga ili voditelj društvenih mreža? Osobito kada pričamo o brendu koji dugi niz godina postavlja modne trendove i diktira modni izričaj trendseterica?
Jedan takav brend vrlo uspješno posluje na zagrebačkoj adresi već više od 20 godina, a posljednjih par godina evidentna je i progresivna strategija širenja. Alfa Vision Optika danas slovi kao „Optika s najboljim izborom u gradu Zagrebu“, a postoji i razlog tome. Ana Bilić, direktorica Optike zajedno sa svojim timom svaku odluku donosi vrlo promišljeno te s ciljem da kupovina dioptrijskih okvira i sunčanih naočala ne bude samo nužna potreba već besprijekorno iskustvo i doživljaj.
Tako ne čudi kako upravo ovaj način poslovanja, dovodi do otvaranja novih poslovnica Alfa Vision Optike, u posljednje tri godine otvorene su dvije nove, a uskoro, kako nam otkrivaju slijedi otvaranje još jedne – na zapadnom dijelu grada. „U Alfa Vision Optici pridajemo pažnju svakom detalju, svakom klijentu i svakoj potrebi“ – ističe Ana Bilić, naglašavajući kako upravo veliku ulogu tako čini i odjel marketinga koji na godišnjoj razini donosi ključne odluke koje su danas postale presudne za uspješno poslovanje – od odabira najpopularnijih modela naočala, kreiranja Instagram feeda do strateškog oglašavanja.
Kako to u stvarnosti izgleda možeš otkriti i sam/a. Kako?
Ako ste poželjeli biti dio ove poslovne avanture, steći malo praktičnog iskustva u branši u kojoj se vidite – Alfa Vision Optika nudi zaista idealnu priliku da na mjesec dana postanete dio njihovog tima i otkrijete potpuno novi svijet poslovanja. “Tako ćeš imati priliku saznati kako se biraju sunčane naočale i dioptrijski okviri koji postaju najtraženiji modni dodatak sezone, kako se kreiraju PR kampanje za Instagram s Alfa Vision influencericama i kako teku prave pripreme za otvorenje novih poslovnica”, kažu iz Alfa Vision Optike.
Sve što trebate je prijaviti se na natječaj Alfa Vision Optika x Grazia, ostaviti svoje podatke i napisati motivacijsko pismo zašto misliš da bi baš ti trebao/la dobiti ovu priliku.
Jedini uvjet koji imamo za tebe je da si student/ica ekonomskog studija, odnosa s javnošću ili novinarstva… i naravno, da imaš strast i želju učiti. Svoj životopis i motivacijsko pismo pošalji na e-mail: marketing@alfavision-optika.hr s naslovom Alfa Vision Optika x Grazia. Prijave traju od 9. rujna do 23. rujna kada proglašavamo dobitnika/cu. Sretno svima!