Početkom kolovoza pisali smo vam o tome da Gigi Hadid pokreće vlastiti modni brend. Njegovo ime je Guest In Residence, fokusiran je isključivo na odjevne predmete i modne dodatke od kašmira, a jučer je službeno lansiran, i to uz super kampanju koja nam je razvedrila dan!
Nakon što je prije par mjeseci privukla pozornost medija svojom suradnjom s brendom Frankies Bikinis na kolekciji kupaćih kostima, slavna manekenka Gigi Hadid sada je pokrenula i vlastiti modni brend. Ime mu je Guest In Residence i inspiraciju vuče iz njenih brojnih putovanja svijetom, a baza njegove prve kolekcije je 100% kašmir.
Gigi je svojoj publici odlučila ponuditi kvalitetne i bezvremenske komade od kašmira, koje bi, prema njenim riječima, bilo moguće kupiti po pristupačnim cijenama. Fokus je na osnovnim komadima svake garderobe i ideja brenda je da investiramo u kvalitetne modele koji će se ne samo zadržati u našim garderobama dugo vremena, već ćemo ih moći i proslijediti dalje, da budu podjednako nošeni i voljeni od neke druge osobe.
Kolekcija je jučer izašla u prodaju, istražiti ju možete ovdje, a dobra je vijest i da modni brend Gigi Hadid dostavlja u Hrvatsku. Fora priča vezana je i uz kampanju “Yearbook” koja je snimljena povodom lansiranja brenda. Inkluzivna i optimistična, ona uključuje čak 100 portreta ljudi raznih generacija (od jedne do sto godina starosti), koji su stali pred objektiv talentiranog fotografa Pabla Di Prime. Gigi se za njih odlučila kroz casting proces na američkim ulicama, a neka od lica dolaze i iz njenog osobnog kruga.
Foto: Guest In Residence