Dio nove KLISAB FALLFALL6 kolekcije je upcycling linija razvijena uz podršku Lexusa, a dizajneri će prvi put predstaviti i odjeću za muškarce

KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, jesensku sezonu započinje s novim projektom, samostalnom revijom za kolekciju FALLFALL6 koju će održati 13. rujna. Segment te kolekcije naziva DENIMDENIM razvili su uz podršku automobilske marke Lexus, premium brenda čija vozila, kao i KLISAB odjeću, točno opisuje majstorstvo ručne izrade, odgovornost prema okolišu i osjećaj luksuza koji izazivaju.

Cjelokupan Lexusov proizvodni proces temelji se na standardu izvrsnosti i majstorskom umijeću ručnog rada. Iste atribute ima i KLISAB DENIMDENIM linija, odjeća nastala ručnom izradom u patchwork tehnici prepoznatljivoj za ovaj brend. Sakoi, traperice, jakne i suknja iz ove linije nastali su upcyclingom traper hlača, a taj postupak kreativnog „re-usea“ dizajneri su odabrali jer ostvaruje proizvode dodane vrijednosti bez kreiranja ikakvog daljnjeg štetnog utjecaja na okoliš. Jeans je odabran kao jedan od najizdržljivijih materijala čime se jamči trajnost upcycling proizvoda i istovremeno izbjegava proces izvorne proizvodnje jeansa koji je vrlo štetan za okoliš.

Klisab revija

Na izazov kreiranja vrhunskog proizvoda s minimiziranim štetnim utjecajem na okoliš uspješno odgovara i Lexus nudeći hibridne modele koji su ekološki odgovorni, a istovremeno ne kompromitiraju osjećaj luksuza i sigurnosti pri vožnji.

U kolekciji FALLFALL6, uz nove kreacije za žene, dizajneri će prvi put predstaviti i KLISAB liniju za muškarce kroz reviju čiju su realizaciju podržali Beefeater gin, Keune Haircosmetics, Databox, Högl i Estée Lauder.

Vizuale KLISAB DENIMDENIM linije s Lexus NX 450h+ automobilom potpisuje Aleksandar Selak, a modeli su Vito A i Donato P (N Model Management), Anja P, Andrea J i Vito C. Producent suradnje je Nikola Beban.