Jutarnje kave, romantični piknik ili kasni popodnevni izlasci ovog će ljeta biti savršena kulisa za ultimativni ljetni modni dodatak – sunčane naočale
Ljetna kampanja Alfa Vision Optike Summer in the city uvodi nas u čarobni svijet čiji narativ pripada gradskim ulicama i ljetnim čarima, a glavni akteri su – sunčane naočale. Sporedne uloge pak idu #Alfawomen influencericama – Anamariji Raič, Eleni Dizdar i Karli Zelić koje su svojim osebujnim i autentičnim stilovima upotpunile ovu gradsku sunčanu priču.
Odlazak na plac, ispijanje jutarnje kave, turistički obilazak vlastitog grada ili poslovni ručak savršena su kulisa za sunčane naočale – ultimativni modni dodatak svake dame, poručuju fotografije nove kampanje Alfa Vision Optike.
Ljeto će u svijetu sunčanih naočala biti zabavno, razigrano i nadasve šaroliko. Kao favoriti izdvojile su se sunčane naočale koje svojim bojama i oblicima osvajaju na prvu, a potpisuju ih modna imena kao što su Bottega Veneta, Cazal, Celine, Chanel, Dior, Dita, Gucci, Loewe, Saint Laurent i Thierry Lasry.
Kao zagrebačka optika s dvadesetogodišnjome tradicijom ne čudi kako se Alfa Vision Optika odlučila novim fotografijama dočarati da i ljeto u gradu itekako može biti zabavno, pogotovo uz dobar odabir sunčanih naočala kao glavnog aduta.
Zavirite u sunčani svijet Alfa Vision Optike na adresama Centar Kaptol, Masarykova 23, Supernova Garden Mall, Ksaverska cesta 10 ili kupnju obavite na : www.alfavision-optika.hr