Lana Puljić iz Lokomotive redizajnirala je kultni odjevni komad u suradnji s najpoznatijim njemačkim biljnim likerom
Modni trendovi dolaze i odlaze, no traper jakna je vječna. Otkako se pojavila u šezdesetima prošlog stoljeća, predstavlja prazno platno generacijama koje žele pokazati otpor mainstream kulturi, te izraziti individualizam. Nosili su ju rokeri i pankeri, cool klinci i odmetnici, u međuvremenu se ušuljala u mainstream, a ovog je proljeća redizajnirana u novom obliku kao Meister the Lök limited edition traper jakna.
Dizajn, ideju i izvedbu potpisuje Lana Puljić iz Lokomotive, izrađena je u samo 150 komada, a moguće ju je personalizirati sprejanjem traper patcha na leđima i drugim detaljima.
– Moram priznati da mi je traper u zadnje vrijeme iznimno zanimljiv. Vječan je, praktičan i poželjan jer se može nositi kroz cijeli dan, kombinirati na bezbroj načina. U isto vrijeme funkcionira i kao casual i kao upscale komad. S njim se zaista može sve – možemo ga parati, izbjeljivati, sprejati… Podložan je tom nekom tretiranju i „personaliziranju“ kao ni jedan drugi materijal i baš to ga čini toliko zanimljivim, kaže Lana kojoj je suradnja s kultnim njemačkim biljnim likerom, Jägermeisterom, došla vrlo prirodno zbog preklapanja vrijednosti dva brenda.
Nakon Meister the Lök bomberice koja je predstavljena prošle jeseni, red je došao na traper.
– U našoj suradnji traper je postao profinjen, ali nije napustio svoju urbanu, „fakinsku“ vibru. Dao nam je dovoljno slobode, a opet ima dovoljno strukture i dovoljno je cool da predstavlja ono što predstavljaju naši brendovi, dodaje Lana.
Kultni status trapera je neupitan, no ono što možda nije toliko poznato je da je traper jakna prvi uniseks komad odjeće. Zato ne čudi da jednako dobro stoji i Lani i drugim kreativcima koje projekt Meister the Lök okuplja.
– Meister the Lök projekt direktno se obraća osobama s izrađenom osobnošću, individualnošću, buntom i karakterom, a okuplja kreativce iz različitih industrija – poput graffiti Meistera Cheza 186, koktel Meistera Dorijana Skoblara, fotografkinje Stelle Mešić, te svestranog umjetnika Joshue Čirjaka i energičnog dua Vanillaz. Svi su oni savršeno uskočili u traper jaknu koju je Lana dizajnirala, izjavila je Nadine Kramarić, brand managerica Jägermeistera.
Jedinstvene intervencije
Upravo oni inspirirali su Lanu za jedinstvene dizajnerske intervencije koje ovu jaknu čine posebnom. Izrađena od podatnog trapera, jakna je oversized kroja. S unutrašnje strane ušiven je Manifesto – etiketa koja predstavlja esenciju brendova stopljenih u #BeTheMeister stil života, a jakna ima i džep u koji savršeno stane minijatura najpoznatijeg njemačkog biljnog likera.
Tu je još i patch od neutralnog trapera po kojom se može sprejati i tako jaknu personalizirati, dok su #BeTheMeister patch inspirirali su Marko i Miha iz DJ dua Vanillaz. Patch svijetli zeleno i poziva u mrak plesnog podija.
– Mislim da ova jakna savršeno odražava identitete oba brenda, slavi taj neki opušteni, urbani lifestyle koji Jägermeister i utjelovljuje, dok se Lokomotivina estetika najviše čita u samom pristupu i tretiranju pojedinih detalja – predimenzioniranju, mogućnosti skidanja i stavljanja traper patcha na leđa, posebno brendiranim gumbima, velikom patchu koji svijetli u mraku, kaže Lana koja će jaknu kombinirati uz savršeno krojene hlače od odijela i običan pamučan t-shirt jaknu ili asimetričnu svilenu haljinu.
Jakna je dostupna na web shopu Lokomotive – u ograničenoj količini od 150 komada i po cijeni od 956 kuna. Prost!
Foto: Stella Mešić, Matej Grgić