Kaufland predstavio pobjednike svog natječaja u kojem je pozvao studente da osmisle novi dizajn za platnene vrećice – prvi je dostupan već sad!
Već ovaj tjedan u 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske moći ćete pronaći nove višekratne platnene vrećice, i to s vizualom mladih hrvatskih dizajnera – pobjednika velikog natječaja Kauflanda „Dizajnom za dobre stvari!“ u kojem su se studenti iz cijele Lijepe naše mogli prijaviti, osmisliti dizajn platnene vrećice na određenu temu iz područja ekologije i zaštite okoliša te osvojiti vrijednu nagradu Apple MacBook Pro! Osim toga, njihov dizajn krasit će Kauflandove vrećice tijekom cijele godine. Naime, odabrana su 4 pobjednika – po jedan za svako godišnje doba.
Studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sara Bonačić, osmislila je dizajn za proljetnu vrećicu kojim ukazuje na problem globalnog zatopljenja:
„Globalno zatopljenje svakako je ključna tema u našem društvu koja se često zanemaruje jer mislimo da ne postoje načini na koje možemo utjecati na to. No, počnemo li samo malo više čitati o tome, shvatit ćemo da je tu, zapravo, mnoštvo stoga što možemo promijeniti na svakodnevnoj razini kako bismo doskočili ovom problemu. Hvala Kauflandu na mogućnosti da na ovaj način izrazim svoj stav i potaknem ljude na razmišljanje.“
Ostali pobjednici, Nora Bolanča, Ozren Kisić Modruš te Ivan Perić, čiji su radovi oduševili stručni žiri u kojem su uz Leu Ileković Žigić, voditeljicu Marketinga u Kauflandu, bili i poznati glumac Slavko Sobin te pjevačica i voditeljica Ida Prester, također su svojim promišljenim i originalnim dizajnom nadmašili sva očekivanja. Njihove zamisli na vrećicama moći će se vidjeti kasnije ove godine. Ida Prester, i sama poznata po svojim ekološkim načelima, sudjelovala je u živom razgovor o održivosti i važnosti društveno odgovornog djelovanja te tom prilikom izjavila:
„Osobno vjerujem da se treba okretati što prirodnijem načinu života. Zato sam izuzetno sretna što je na natječaj Kauflanda stiglo toliko kvalitetnih prijava i moram reći, nije bilo lako odabrati one najbolje. Budući da smatram da će mnogi kupci u Kauflandu nove vrećice birati i po principu estetike, u svakom sam radu tražila neki osobni pečat, neki novitet i dizajn koji bih i sam rado nosio. Pobjedničke motive sam si mogla zamisliti kao gotov proizvod koji ću lako držati uz sebe kada god idem u shopping, a pritom ću još i izgledati cool – a to nikad nije na odmet.“