Svjetska atrakcija i prava gastronomska avantura ovih dana stigla je u Zagreb. Točnije, u Michelin zvjezdicom nagrađen zagrebački restoran – Noel. Riječ je o kušanju tri slijeda hrane u potpunom mraku i s povezom na očima. Tim inovativnim konceptom kušanja hrane okus iste je stavljen u prvi plan, dok su sva čula, osim vida, dodatno potaknuta.
Ovakav oblik kušanja hrane u potpunom mraku i s povezom na očima iz dana u dan povećava broj svojih poklonika diljem svijeta te se pohvale i preporuke samo nižu na njegov račun. Tomu nije za čuditi se, budući da ovaj zanimljiv koncept mijenja pogled na svijet i omogućava da okus i miris hrane osjetimo na totalno drugačiji način. Naime, uz odsustvo osjetila vida hrana postaje mnogo ukusnija te se svi začini i nijanse, koje inače teško registriramo, dožive mnogo intenzivnije.
Kaufland predstavio svoju novu kampanju
Baš takav intenzivan doživljaj mirisa i okusa jela omogućio nam je trgovački lanac Kaufland. Naime, Kaufland je uzvanike oduševio posebnim događajem u potpunom mraku. U zatamnjenom prostoru restorana Noel, uzvanici su imali jedinstveno iskustvo kušanja tri slijeda gastronomskih specijaliteta bez osjetila vida, oslanjajući se na okus, njuh i dodir. Jedinstveni gastronomski doživljaj tako je uzvanicima predstavio pravi izazov u prepoznavanju namirnica, aroma i teksture hrane.
Sljedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda, a pripremao ih je njihov novi ambasador, Chef Pero Savanović, koji i sam namirnice uvijek bira po ključu svježine i sezonalnosti jer one tada daju svoj maksimum i u organoleptičkom i nutritivnom smislu. „Za ova tri slijeda u mraku vodio sam se idejom odabira namirnica koje imaju posebnu „osobnost“, neki upečatljiv statement kako bih dodatno potaknuo sva čula – od okusa, mirisa, teksture… Srećom, u Kauflandu mogu uvijek pronaći sve što je za to potrebno – od domaćih i lokalnih proizvoda do onih egzotičnijih kada planiram malo „pomaknuti“ menu nečim neuobičajenim. Kuhanje je kreativan proces – zato je bitno, uz svježe i kvalitetne namirnice, dopustiti si kreativnosti i mašti na volju“, ističe Pero Savanović.
Beskompromisna svježina namirnica
Na ovom neobičnom, pustolovnom i krajnje zanimljivom gastronomskom događanju trgovački lanac Kaufland predstavio je svoju novu kampanju. U inovativnoj kampanji „Neviđeno svježe“ ovaj trgovački lanac ističe beskompromisnu svježinu svojih proizvoda koji su, čak i da su odabrani u potpunom mraku, uvijek jednako svježi te nose oznaku Obećanje svježine – Kaufland kvaliteta.
„Ove godine odlučili smo odmaknuti se od prethodnih kampanja. Naime, kupcima smo ponudili kupnju svježih namirnica u potpunom mraku. Potvrdili su nam: svježinom naših proizvoda bili su više nego zadovoljni, bez obzira na to što su ih birali bez da su ih mogli vidjeti. O svježini proizvoda vodimo posebnu brigu i u svim koracima opskrbnog lanca, kao i na samim policama jer želimo da kupci budu sigurni u apsolutnu svježinu proizvoda koje kupuju“, pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing Kauflanda.
Ova izvrsna i zanimljiva kampanja Kauflanda tako je spojila brigu o zdravlju i poboljšanju kvalitete cjelokupnog života sa svjetskom gastronomskom atrakcijom. I to sve u divnom ambijentu ponajboljeg zagrebačkog restorana uz odličnu voditeljicu programa Ivanu Mišerić. Bolje od toga skoro da i ne može.