6 modnih brendova koji su nam se našli na shopping listi ovaj tjedan

Attico

Digitalno vrijeme u kojem živimo plodno je tlo za kreativce koji se žele okušati u modnim vodama. Istina, u takvom je vremenu i teško izdvojiti se iz mase, no budite sigurni da su ovi brendovi upravo to učinili uspješno, ili su pak na dobrom putu. Tko nam je sve zapeo za oko?

MIRET

Možete li zamisliti tenisice napravljene od konoplje, kenafa, lana, pluta, drva,kukuruza,jute, eukaliptusa, kaučuka i 100 % prirodne vune s Novog Zelanda (certificirane najstrožim ekološkim certifikatima na svijetu za sigurnost životinja i okoliša!)? Ne možete? E pa braća Hrvoje i Domagoj Boljar su itekako mogli, pa su tako prije čak pet godina pokrenuli brend MIRET. Danas MIRET slovi za “najekološkije tenisice na svijetu” te iza sebe ima dvije kolekcije tenisica koje slobodno možemo nazvati glasnicima budućnosti. Svoju aktualnu drugu kolekciju tenisica braća su lansirala na Kickstarteru, a zahvaljujući inovacijama i dosjetljivosti, ne sumnjamo da će polučiti uspjeh. Naime, nova kolekcija sastoji se od tri linije Hempies, Woolies, Fluffies i Veggies, koje se razlikuju prema vanjskom materijalu. Hempies su napravljene od 100 % čiste konoplje s eko plantaža, Woolies i Fluffies od 100 % vune, dok su Veggies tenisice napravljene od izdržljivog biorazgradivog tekstila koji se može u potpunosti kompostirati. Tu je i potplat tenisica napravljen od 100 % prirodnog lateksa od stabla kaučukovca, te uložak od pluta, zaštićen prirodnim tekstilom i certifikatom za sigurnost hrane. Budućnost izgleda jako dobro. 

Pangaia

Štetan utjecaj modne industrije na okoliš svima je jasan, stoga nam je posebno drago svjedočiti rađanju brendova koji dosadašnjem mindsetu ove velike industrije odlučuju servirati kategoričko “ne”. Takav je brend Pangaia, stvoren od strane tima dizajnera, znanstvenika, inženjera i umjetnika, koji bazične komade poput majica, hoodieca, jakni i čarapa proizvode od obnovljivih resursa, recikliranih i materijala nastalih u laboratorijima. Primjerice, cruelty-free puf jakne punjene su divljim cvijećem koje se bere na područjima gdje to doprinosi obnovi staništa nekih vrsta leptira, dok su majice izrađene od prirodnog vlakna morskih algi. Materijali su u potpunosti biorazgradivi te bojeni prirodnim bojama dobivenim od biljaka, povrća i voća. Pangaia je posvećena i zero-waste cirkularnoj ekonomiji te se u sklopu svoje inicijative #PANGAIAmissions udružila s inicijativom SeaTrees, s ciljem poništavanja klimatskih promjena, pa tako za svaku kupnju Pangaia proizvoda sadi jedno mangrovo drvo. Održiva alternativa koju objeručke pozdravljamo!

 

The Attico

Kad se spoje dvije poznate talijanske trendseterice, Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini, nastaje eklektična linija odjeće koju modni svijet već neko vrijeme obožava. Hrabra elegancija, sofisticirana ludost, moderna nostalgija ovim bi se svojevrsnim oksimoronima najbolje mogla opisati estetika brenda The Attico. Dizajnerice pozivaju na “najviši kat”, na kojem vladaju autentičnost, sloboda, snaga, senzualnost i uživanje u životu, a mnoge su se poznate dame na njega već uspješno uspele. 

 

Namelazz

Provodite li nešto svog slobodnog vremena na Instagramu, vjerujemo da se niste mogli sakriti od ruskog brenda Namelazz. Jednostavni, sofisticirani i vrlo ženstveni komadi ono su po čemu je ovaj brend postao prepoznatljiv i voljen, a može se reći da njegov core čine korzet haljine i jednostavna, no dobro krojena odijela. Namelazz je pokrenula Kristina Khasyanzhina, koja je odjeću željela odvojiti od aure svog imena, pa je brendu nadjenula i ime “bezimeni” (nameless). Osim što u komadima ovog ruskog brenda lako možemo zamisliti modernu ženu koja cijeni klasičnu formu elegancije, Namelazz lookbookovi osiguravaju nam veliku dozu inspiracije i odvode u neki drugi, sanjiv, mek i vrlo zavodljiv svijet. 

 

The Line by K

Sjećate li se Karle Deras, jedne od prvih modnih blogerica? Pa, Karla je još 2015. u Los Angelesu pokrenula svoj modni brend koji je zapravo bio preslika njezinog osobnog, minimalističkog stila s naglaskom na praktičnost, udobnost i kvalitetu. Temeljen na bazičnim komadima i pod premisom samopoštovanja i neustrašivosti koje bi potonji trebali osigurati, The Line by K ponudio je elegantan dizajn koji komplimentira ženskoj figuri.

 

Cherry Dear

Iza brenda ručno rađenog nakita od srebra sa zagrebačkom adresom krije se Ema Krot Turudić, kreativka koja je inspiraciju pronašla u prvim mjesecima majčinstva. Nenametljiv i jednostavan nakit pomalo apstraktnih oblika nosiv je u svakodnevnim prilikama, i baš zato ga smatramo neodoljivim. 

 

mm
Matea Martek

lifestyle novinarka