20 godina brenda koji je sinonim elegancije i ljepote

„Vjerujem da ljepota prvenstveno dolazi iznutra. Moje kreacije ne služe tome da prikriju ili sakriju osobnost pojedinca, već da je otkriju.”

Giorgio Armani

Ove godine brend Giorgio Armani slavi 20 godina beauty sekcije. Od samih početaka, brend Armani Beauty revolucionarizirao je kozmetički svijet inovacijama i pružanjem tehnološki najnaprednijih formula stvorenih iza modnih pista. Ovo je priča o njima i njihovim proizvodima koji kroje 20 godina prepoznatljive ljepote i elegancije

Slijedeći uvjerenje samog Giorgio Armania da je najbolji oblik elegancije biti ono što jesmo, cilj u izradi kozmetike bio je pružiti izvanrednu lakoću, dugotrajnost, ugodnost i jednostavnost. Tijekom posljednjih 20 godina, brend Armani Beauty razvio je “pravila odijevanja za lice” s revolucionarnim formulama koje ispunjavaju sve potrebe. Bogate, ali lagane teksture. Prekrivanje, ali uz osjećaj kao da ne nosite dekorativnu kozmetiku. Uz uvijek jednostavnu tehniku i savršeno nanošenje. 

FAVORITI DEKORATIVE 

Svi proizvodi su stvoreni tako da pružaju osjećaj samouvjerenosti, neovisno o tome radi li se o stvaranju unutarnje samouvjerenosti zahvaljujući savršenom tenu ili samouvjerenosti koja dolazi uz jarki ruž za usne i sjajno lice. Zahvaljujući pouzdanosti završnih učinaka ovih formula, osobe koje ih nose mogle su se i mogu se usredotočiti na svoj dan i biti sigurne da je njihov ten savršen ili da je njihov ruž za usne na svojem mjestu. 

Besprijekorna baza

Tako je među podlogama za lice, veliki broj make-up zaljubljenica osvojio fantastičan trio: Luminous Silk, Power Fabric te Neo Nude kolekcija. Prilagođeni individualnim potrebama, ali sa zajedničkim nazivnikom baršunastog i laganog finisha, zbog kojeg će koža prije svega zračiti zdravljem i mladenačkim sjajem. Takozvani Armani Glow označava savršen ten koji izgleda potpuno prirodno. Nevjerojatno nježna, lagana tekstura: savršena ugoda za kožu s dugotrajnim i sjajnim učinkom. Tijekom posljednjih dvadeset godina, ovaj prepoznatljivi sjaj jednako cijene profesionalni vizažisti, make-up amateri i potpuni laici. Iz jednostavnog razloga što je sama tekstura dovoljna da ispuni svoju svrhu, bez da je potrebna nadprosječna razina vještine nanošenja make-upa. 

Luminous Silk

Predvodnik u dekorativnoj kozmetici, tekući puder Luminous Silk bio je prvi rezultat filozofije ljepote ove marke, odnosno postizanja savršenog tena laganim proizvodima. Stvarajući Luminous Silk, laboratoriji brenda Armani Beauty kreirali su svjetlosnu tehnologiju Micro-Fil™. Ova formula obavija lice svjetlošću i stvara izrazito nježan učinak s teksturom poput svile. Nakon predstavljanja 7 novih nijansi ove godine, ova nagrađivana linija tekućih pudera sada je dostupna u čak 23 boje. A kako bi obilježio 20. godišnjicu, GAB je ritual Luminous Silk obogatio novim korektorom Luminous Silk, koji dolazi u 12 nijansi. 

Power Fabric

Spajajući osjećaj poput gole kože i visoku razinu prekrivanja, linija Power Fabric omogućava stvaranje cjelokupne rutine dugotrajne dekorativne kozmetike. Tekući puder Power Fabric pruža prekrasan, baršunasti mat završni učinak s visokom razinom prekrivanja u rijetkoj, laganoj teksturi.  Zajedno s korektorom i tekućim puderom za njegu Power Fabric nesavršenosti će zasigurno nestati.

Neo Nude

Kolekcija Neo Nude sastoji se od pet proizvoda. Neo Nude Fusion Powder, puder koji prekriva kožu laganim velom. A-Contour, formula na bazi vode koja oblikuje i definira konture lica svjetlošću. A-blush obrazima pruža lagan i zdrav sjaj s prirodnim daškom boje. Tekući A-Highlight povećava sjaj tena i pruža osjećaj „druge kože”. Naposljetku, Neo Nude Ecstasy Balm nježno pojačava prirodne tonove usana uz veo boje kojim se pružaju ugodan osjećaj i hidratacija tijekom osam sati.  U 2020. rutina Neo Nude bit će obogaćena šestim proizvodom: novim tekućim puderom za potpuno prirodan i savršen ten, koji istovremeno njeguje kožu. 

UPEČATLJIVE BOJE

Samouvjernost dolazi i s jarkim, upečatljivim bojama. Tko se nije osjetio tri puta odvažnije kada je nanio crveni ruž, sigurno nije odabrao pravu nijansu! A nijanse nikad nisu bile problem za Lip Maestro, GAB kolekciju koja je od svog lansiranja postala sinonim za elegantnu i besprijekornu boju za usne.

Nagrađivana ikona za usne

Lip Maestro pušten je u prodaju 2012., čime je započela nova era boja za usne. Njegova formula stvorena je iza modne piste, kada je međunarodna vizažistica tvrtke Giorgio Armani Linda Cantello pomiješala čiste pigmente s prozirnim gelom baršunaste teksture. U suradnji s laboratorijima brenda Armani Beauty, ova intuicija razvila se u Lip Maestro, revolucionarnu formulu sa sjajnim, intenzivnim mat učinkom i nježnim, baršunastim osjećajem na usnama. Ove će se godine linija Lip Maestro sastojati od 33 zapanjujućih jarkih nijansi, a nijansa 400 – Armani crvena – legendarna je ikona među njima. Bilo je potrebno više od 90 laboratorijskih pokušaja za stvaranje nijanse 400 te postizanje savršene ravnoteže između žutih, narančastih i plavih pigmenata kojima će se lice osvijetliti i postići bezvremenski, glamurozni izgled. 

… ALI NJEGA KOŽE KAO BAZA!

Dizajnerska kolekcija proizvoda za njegu kože Crema Nera utjelovljenje je spoja snažnih prirodnih sastojaka, izvanredne znanstvene pozadine, dokazanih rezultata i nevjerojatnih tekstura, ali nažalost skincare linija nije dostupna lokalno. Snažan sastojak Reviscentalis definira kolekciju Crema Nera i nalazi se u svakom proizvodu ove linije. Reviscentalis, ekstrakt obnavljajuće biljke Myrothamnus flabellifolius koja je otporna na oštru okolinu, štiti i obnavlja kožu.  Osim što snažno djeluje na kožu, održiva nabava ove biljke jedna je od pozitivnih inicijativa koje je ova marka pokrenula. Ručno se bere u Zimbabveu, a održiva nabava pokazuje da tvrtka Giorgio Armani obraća pozornost na detalje te poštuje prirodne materijale i zajednice. Uz to, ove će godine globalna inicijativa za razvoj sustava vode Acqua for Life pokrenuti projekt u okrugu Chivi u Zimbabveu. Projekt će poboljšati opskrbu čistom vodom, higijenu i sanitarne uvjete u zajednici na ovom području na kojem postoji nestašica vode. 

Ako vas zanima koji su to Giorgio Armani bestselleri, pronađite ih ovdje.