Brend Cold Picnic su 2010. godine osnovali Phoebe Sung i Peter Buer. Upoznali su se 2006. godine tijekom školovanja u Bostonu te od tada žive i rade skupa.

Prije pokretanja zajedničkog brenda oboje su radili u dizajnu, Sung je radila kao dizajner odjeće, a Buer kao print dizajner. Njihov dizajn je inspiriran jakim utjecajem filmova, umjetnošću, dizajnom interijera te ljepotama nacionalnih parkova. Također imaju intersantnu kolekciju kupaonskih tepiha inspiriranu ženskim erogenim zonama, a i sami nazivi tepiha nose šaljiva imena poput ‘Torso’,’Boob’ i ‘Muff’.

View this post on Instagram

From the Ferry, 6×9 ⛴

A post shared by coldpicnic (@coldpicnic) on

Par je želio kroz zamišljene krajolike i elemente spojiti modernu i stare tradicijske obrte u jedno kroz ručno rađene tekstilije za dom.

Par dizajnira tepihe, deke i jastučnice u svom studiju u Brooklynu, no većina tekstilija se proizvodi u Indiji, gdje se rade ručno tkani tepisi i prostirke, a u obiteljskoj tvrtki u New Jerseyu izrađuju deke.

Zbog svog zanimljivog i šaljivog dizajna do sada su bili publicirani u New York Timesu, Harper’s Bazaaru, Elleu, Style.comu, te mnogim drugim eminentnim časopisima. Tepihe s njihovim potpisom možete nabaviti u njihovom web shopu, a njihov dizajn se može kupiti i diljem Amerike, kao i u odabranim internacionalnim trgovinama.

View this post on Instagram

Salt Flats via @houseoflucas 🍡🍬🍭

A post shared by coldpicnic (@coldpicnic) on