Društvene mreže danas nam nameću svakakve trendove, a kad je riječ o beauty industriji, predznak viralno gotovo je siguran put za to da proizvod postane bestseller. Međutim, samo zato što je nešto popularno, ne znači da savršeno radi posao, stoga smo u nastavku izdvojili tri recentna viralna proizvoda za koje postoje i bolje alternative.

Prada balzam za usne

Prije nekoliko tjedana bilo je nemoguće otvoriti TikTok i ne primjetiti hype oko prvog Pradinog balzama za usne. Točnije, nijansa “Astral Pink” pobrala je svu zvjezdanu prašinu, a riječ je balzamu koji se prilagođava boji vaših usana te ima njegujuće sastojke poput ekstrakta bifidusa i ulja jojobe. Međutim, budući da cijena ovog proizvoda nije niska, a na tržištu postoji pregršt sličnih (i boljih) opcija, riječ je o klasičnom primjeru precijenjenog proizvoda u čijem je marketingu slavno ime odradilo pola posla. Stoga, tražite li njegujući balzam za usne, odaberite pristupačnu drogerijsku verziju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Caitlin Lawson (@blueyedcai)

Maybelline Instant Perfector 4-in-1

Baš kao i kod Pradinog balzama, kad je lansiran na tržište, ovaj Maybellineov proizvod “iskakao je iz paštete”. U ideji se radi o sjajnom proizvodu koji objedinjuje četiri proizvoda – primer, korektor, BB kremu i puder. Ipak, zbilja je pomalo iluzorno očekivati da jedan proizvod može tako dobro ujediniti ključne proizvode dobre make-up podloge, a rezultat je još gori od očekivanog. Naime, na društvenim mrežama mogu se pronaći brojni videi kreatora koji su dali svoju iskrenu recenziju i pokazali neujednačen i “cakey” ten kao rezultat korištenja ovog proizvoda. Djeluje praktično i funkcionalno, međutim, dobru promociju nije uspio opravdati kvalitetom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline)

Ziaja Cupuaçu mlijeko za tijelo za samotamnjenje

Mišljenja oko ovog mlijeka jako su podijeljena pa se tako neki zaklinju u njegov efekt, dok su ostali razočarani. Činjenica jest da ovo nije klasična krema za samotamnjenje jer djeluje brže od uobičajenih proizvoda, a to znači da je i sâm efekt slabiji te ga treba nadograđivati. Isto tako, mnogi su se žalili na neprirodan narančasti izgled. Stoga. uzmemo li sve to u obzir, na tržištu postoji pregršt provjerenih proizvoda koje je bolje odabrati umjesto ovog losiona.

Foto: Instagram/@hannaweig