Ovih dana medijskim kuloarima, ali i društvenim mrežama ne prestaje se pričati o povratku brenda Topshop. Naime, nekoć modni gigant, tijekom pandemije nestao je s ulica te su se prodavaonice zatvorile, međutim – izgleda da se situacija mijenja.

Objavljeno je da će ASOS prodati 75 % udjela u Topshopu danskoj maloprodajnoj grupi Bestseller, najvećem dioničaru ASOS-a, koja upravlja s više od 2800 dućana u više od 30 zemalja – čime se otvara mogućnost za to da Topshop ponovno zaživi u fizičkom obliku.

Naime, nakon što je ASOS 2021. godine kupio Topshop za 265 milijuna funti, brend se preselio isključivo na digitalne platforme, ali povratak u fizičke dućane sada je sve izgledniji jer bi isti oživio duh brenda koji je nekoć bio sinonim za britansku high street modu. Glavni direktor ASOS-a, José Antonio Ramos Calamonte, izjavio je da će Topshop ponovno postati “dostupniji”, sugerirajući da postoji mogućnost otvaranja fizičkih dućana u suradnji s Bestsellerom,premda je još uvijek rano za potvrdu točnih lokacija. Isto tako, povratak klasičnim dućanima mogao bi privući novu generaciju kupaca za brend koji je izgubio nekadašnji tržišni sjaj.

@fabulousmag Topshop could be making a dramatic comeback to UK high streets in a welcome boost for shoppers who mourned its loss #fabulous #fabulousmagazine #thesun #topshop #asos #onlineshopping #shopping #fashion #highstreet ♬ original sound – Fabulous

Stoga nije dugo trebalo da modna industrija izvuče iz naftalina šuškanja koja već neko vrijeme kolaju o ponovnom otvaranju Toshopa, kao i nagađanja o potencijalnim lokacijama prodajnih mjesta.

Što se tiče grupe Bestseller, prisutni su u 70 zemalja diljem Europe, Azije i Amerike, pa bi Topshop pod njihovim okriljem mogao zasjati na globalnoj modnoj karti, no zanimljivo je istaknuti i činjenicu da vijesti o (fizičkom) povratku Topshopa dolazi upravo u trenucima kad ASOS bilježi pad prodaje brenda. Koji su točni motivi, vrijeme će pokazati, no mi se nadamo da će brend ponovno zaživjeti u svojem punim sjaju i donijeti sjajne modne komade – baš kao nekad.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Topshop (@topshop)

Foto: TikTok, Instagram/@topshop