Samo istinski fanovi ukrajinskog brenda Bevza neće se baš puno iznenaditi kad kažemo da je brend startao 2006. No ostatak modnih zaljubljenika, ovaj brend je vjerojatno počeo otkrivati tek unatrag dvije godine
U posljednjih godinu i pol, kreacije Svetlane Bevze počele su napokon osvajati modnu scenu. Njezin elegantni, mekani i svileni minimalizam, prigrlile su it-žene mode pa smo tako njezine komade mogli vidjeti na sve popularnijoj miljenici indie scene Coco Baudele, street style zvijezdi Eriki Boldrin, ali i svjetskim zvijezdama poput Kate Perry. Tako da možemo slobodno floskulasto reći da je Bevza tek nedavno dobila pažnju koju zaslužuje. U okruženju gdje mnogo dizajnera naginje estetici ranih 2000-ih, njezin moderan pogled na minimalizam čini se zaista svjež i potreban. Zato je i njezina kolekcija prikazana u New Yorku bila tema mnogih modnih zaljubljenika.
Iako se držala svojih prepoznatljivih svilenih slip haljina, širokih ali komplimentirajućih hlača, uskih jednostavnih džempera, ipak su se vidjeli i mnogi novi detalji i to s nautičkom temom. Dekonstruirane haljine koje su podsjećale na ribarske mreže, “sirena-grudnjaci”, svilene majice s mornarskim čvorovima… Motiv koji je preslikala i na paletu boju. Unatoč svojoj poznatoj i prepoznatljivoj ljubavi prema boji bjelokosti, krem i crnoj, Svetlana je prezentirala i neke nove, poput plave i tirkizne, to jest nijansi žute boje.
No upotreba morskih detalja nije iznenađenje za one koji Svetlanu duže prate. Ona je od svojih početaka bila zagovornik održivih praksi te ulaže veliki trud da njezini komadi budu izrađeni prema održivim principima, pa tako ne sumnjaju da je to bio njezin svojevrsni komentar na stanje mora i oceana danas.