Nakon uspješnih singlova „Heartless“ i „Blinding Lights“ kojima je osvojio Billboard ljestvice, The Weeknd je objavio četvrti studijski album koji već obara rekorde

Nakon što je platinastim singlovima „Heartless“ i „Blinding Lights“ ponovno zauzeo vrhove brojnih ljestvica i oduševio publiku, The Weeknd je objavio novi studijski album naziva „After Hours“, kojim već obara rekorde. Hrvatska publika izdanje može slušati u radijskom eteru i na digitalnim  glazbenim platformama Deezer, Google Play i YouTube Music:

Višestruki dobitnik nagrade Grammy ovim je albumom dobio još jedno veliko priznanje – „After Hours“ je sa skoro milijun digitalnih prednarudžbi oborio rekord na platformi Apple Music. Na novom studijskom izdanju kanadske glazbene senzacije našlo se 14 novih pjesama, među kojima su i već spomenute „Heartless“ i „Blinding Lights“, koje su se našle na samom vrhu Billboard Hot 100 i Billboard Hot R&B ljestvica. Pjevač je navedene singlove predstavio i uživo tijekom popularnih televizijskih emisija Jimmy Kimmel Live!, The Late Show With Stephen Colbert i Saturday Night Live.

Početak nove ere The Weeknd je najavio na društvenim mrežama krajem prethodne godine: „Večeras započinje ludo, psihotično i euforično poglavlje“, napisao je na Twitteru prije objave singla „Heartless“. Pjesma je premijeru imala u pjevačevoj Beats 1 radijskoj emisiji naziva “Memento Mori”. Pjevač je tada predstavio i svoj novi i upečatljiv imidž, koji se posebno ističe u nedavno objavljenom spotu za pjesmu „Blinding Lights“:

Višestruki dobitnik Grammyja 2018. je godine objavio EP „My Dear Melancholy“, na kojem se našao iznimno uspješan singl „Call Out My Name“. U međuvremenu je ostvario i uspješnu suradnju s francuskim producentom Gesaffelsteinom na pjesmi „Lost in the Fire“, a okušao se i kao glumac u filmu „Uncut Gems