Unatoč teškoj situaciji, dizajnerica Katya Silchenko nastavlja s radom te ostaje vjerna karakteristikama brenda: i predkolekciju za Proljeće 23 tako odlikuju kolor-blokovi jarkih primarnih boja, snažne siluete i moderni tailoring za svaki dan. Grafizmi u stilu šezdesetih godina interpretirani su na nov način pa su  postali razigrani i zabavni te odlično izgledaju na kaputima, kompletićima i modnim dodacima nove kolekcije.

U lookbooku su dominantan uzorak kockice. Sparene sa šarenim prugama ili tvoreći total lookove, ovi jaki komadi sjajno će izgledati i s basic komadima iz svake garderobe – klasičnim trapericama, jednobojnim vestama ili pak provjerenim crnim čizmama. Statement boje: crvena Viva Magenta, treperava žuta te električna plava također se mogu kombinirati po želji i ukusu, ekstravagantnije fashionistice moći će ih nositi od glave do pete a minimalistice pak smiriti neutralnim komadima.

The Coat kampanja

the Coat kampanja

Odlične fotografije inspirirane radom Pieta Mondriana potpisuje fotograf Denis Manokha, uz styling Natalie Osadche. Kolekcija se može naručiti na Instagram profilu i webshopu brenda, slijedeći načelo održivosti pa će biti izrađeno samo onoliko komada koliko će biti potražnje, i tako izbjeći stvaranje nepotrebnih viškova koji su veliki problem cijele modne industrije.

The Coat kampanja

Upravo je inspirativno vidjeti hrabrost i snagu ukrajinskih modnih dizajnera, koji u nemogućim uvjetima nastavljaju producirati besprijekorne kolekcije, a brend The Coat by  Katya Silchenko te nova Pre-Spring 23 kolekcija najbolji su dokaz i primjer za to.