U posljednje vrijeme ne možemo pobjeći dojmu da skoro svaka velika svjetska zvijezda koju znamo ima svoju beauty liniju. Trend je to koji na tržištu ne pokazuje znakove posustanja, a mi se nerijetko zapitamo čemu i nismo li već dovoljno zatrpani raznoraznim obećavajućim i revolucionarnim “holy grail” proizvodima? No, nema sumnje, što potvrđuju i podaci, da je riječ o vrlo lukrativnim poslovnim pothvatima za celebrityje, koji na račun kozmetike sa svojim potpisom zarađuju milijune i milijune dolara. U beauty vode sada ulazi i slavna dizajnerica i kćer Beatlesove legende Stella McCartney. Po čemu se nastoji istaknuti iz mase (celebrity) beauty brendova, otkrivamo vam u nastavku!
Prije nekoliko dana, najveći svjetski konglomerat luksuznih dobara LVMH objavio je priopćenje u kojem se najavljuje dolazak skincare linije dizajnerice Stelle McCartney na beauty scenu. Stellin modni brend se prije 3 godine službeno pridružio LVMH obitelji, a uspješno partnerstvo koje su započeli u 2019. sada se proteže ne samo na njenu modnu liniju, već i na beauty proizvode.
Poznavateljima njenog rada možda će biti poznato da ovo nije prvi izlet poznate dizajnerice u beauty vode i da je 2006. godine u suradnji s YSL Beauté lansirala Care, unisex liniju organskih skincare proizvoda, koji se nažalost nisu dugo zadržali na policama parfumerija. Brend je nedugo nakon lansiranja stavljen na pauzu, a mnogi će kasnije komentirati da je bio previše ispred svog vremena, u godinama kada osviještenost i briga za okoliš još uvijek nisu bile toliko izražene kao danas.
No, druga prilika koja joj je pružena mogla bi biti mnogo uspješnija. Stella McCartney se kroz godine svog djelovanja u modnoj industriji profilirala kao svojevrsna pionirka ekološki osviještene luksuzne mode, koja je stalno u potrazi za novim načinima kako možemo smanjiti negativan utjecaj na prirodu i Zemlju u cjelini.
Planirajući lansiranje svog skincare brenda STELLA by Stella McCartney, u doba klimatskih promjena koje za sobom povlače gotovo nezapamćene vremenske ekstreme, dizajnerica je bez sumnje bila svjesna izazova s kojima će se susresti i da će beauty sceni morati ponuditi nešto što je ne samo vrijedno kupovine (samom formulom ili inovacijom proizvoda), već i ono što će se uklopiti u svakodnevicu sve osviještenije beauty publike. Naposljetku, a i na početku, tu je i njen eco-friendly kredo koji ju je vodio kroz biznis sve ove godine, pa je STELLA by Stella McCartney linija koja danas dolazi u prodaju zanimljiva na nekoliko razina.
Kao što otkriva LVMH, Stellina ambicija bila je ponuditi kupcima alternativu luksuznom skincareu, koju su zajedno prozvali Alter-Care™. Riječ je o novom pristupu koji podržava brigu o sebi, kao i brigu o okolišu, i brine o tome da se obje nađu u savršenoj ravnoteži. Vođena svojim veganskim i cruelty-free principima, dizajnerica se odlučila za prirodnu, efektivnu i odgovornu njegu kože, s linijom proizvoda koju sada opisuje kao osviješteni luksuz. S njome se nada promijeniti kodekse same kozmetike, njenih sastojaka i ambalaža, ali i inspirirati druge koji će ući na beauty tržište da slijede primjer.
Budući da nisu pristajali na kompromise, iz LVMH-a otkrivaju da su sa Stellom radili tri godine na razvoju ove skincare linije. Prioritet je bio stvoriti proizvode duboko ukorijenjene u prirodi, koji će predstavljati ono esencijalno u našim kozmetičkim torbicama i biti minimalan teret našoj zemlji u trenucima kada vršimo svoju njegu.
Stellina osobna filozofija u ovom projektu bila je stvaranje samo onog što nam je doista potrebno za kožu i zato će se u liniji moći pronaći točno tri esencijalna proizvoda: Reset Cleanser, Alter-Care Serum i Restore Cream. Dobiveni proizvodi kulminacija su tri godine vrijednih istraživanja i inovacija laboratorija LVMH Recherche, a zanimljivi su utoliko što, prema riječima LVMH-a, daju klinički dokazane rezultate te djeluju u harmoniji s kožom, podržavajući njene ključne funkcije regeneracije i zaštite.
Od nabavljanja sastojaka za proizvode, preko proizvodnje, pa do trenutka kada će se oni naći u prodaji, naglasak je stavljen na smanjivanje negativnog utjecaja na okoliš na najmanju moguću mjeru. Sve formule proizvoda izrađene su od najmanje 99% sastojaka prirodnog podrijetla, a svaka je dostupna u jedinstvenom ekološki osviještenom punjenju s mogućnošću refilla. 1% od prodaje, dizajnerica je odlučila donirati nevladinoj organizaciji za konzervaciju Wetlands International.
Linija proizvoda ima i jedinstven miris, “High Cliff”, koji je nastao u suradnji s renomiranim parfumerom Francisom Kurkdjianom. Svi proizvodi dostupni će biti od danas na stranici www.stellamccartneybeauty.com, a moći će se nabaviti i u Velikoj Britaniji, u Stella McCartney butiku i u Space NK.
Moramo priznati da nas je nakon inicijalne skepse ova priča čak pomalo i zaintrigirala, pa ćemo budno pratiti kakve su reakcije na proizvode nakon prvih recenzija.
Foto: STELLA by Stella McCartney