Čarobna atmosfera poznate Galerije Meštrović u Splitu i ove je godine privukla brojne zaljubljenike u modu.

Ono što je sigurno je to, da se za ovaj modni događaj tražilo mjesto više. Na ovogodišnjoj Monturi, svoje su radove predstavili talentirani dizajneri i modni brendovi poput dvojca Elfs, koji su otvorili manifestaciju i čije kreacije već godinama osvajaju, dok su sestre Boudoir u svom prepoznatljivom stilu predstavile prekrasne romantične haljine.

Boudoir

Brend Identity by Igor Djuga je svojom odvažnom kolekcijom plijenio poglede i prikazao kako izgleda privlačna žena svjesna sebe. Kreativci iz Callegaria poigrali su se komadima i bojama i na taj način najavili dugo toplo ljeto. U kolekciji brenda Arileo, prevladava bijela boja koja stavlja žensku ljepotu u prvi plan.

Identity by Igor Djuga

Zaigrana i vesela kolekcija Ane Kujundžić, definitivno pomiče svakidašnje granice, dok je kolekcija Bubabu design by Gorana Milaković na jedinstven način prikazala igru raznih materijala i uzoraka. Uvijek besprijekorna Lokomotiva by Lana Puljić i ovoga je puta oduševila sve prisutne, a kolekcija koja se pridružuje velikom pljesku, zasigurno je ona brenda Delight by Ivan Friščić.

Lokomotiva

No7 by Šime Kovačević svojom je kolekcijom prikazao jednu drugačiju modnu priču, dok je Obrtnička škola Split predstavila svoju jednostavnu, nježnu kolekciju. Duge haljine u kojima bi se svaka žena osjećala kao kraljica, definitivno su one s potpisom Ivane Cvrlje.

Dosljednost brenda Etno Mot, pokazala je interesantne krojeve i viziju dizajnerice. Monturu je svečano zatvorila revija Martine Herak, čija zanimljiva asimetrija i odvažne boje, ni ovoga puta nisu razočarale.

Martina Herak

Za savršene ljetne, trendi frizure, pobrinula se Keune akademija – hair service, dok su za lica modela i šminku biti zaduženi stručnjaci iz Callegari tima.

Prva Montura je do danas održala svoj kontinuitet i još jednom pokazala zašto nosi status najvažnijeg događaja u Dalmaciji. Među uzvanicima su se, između ostalih, našla i brojna poznata lica.

Pokrovitelji projekta su Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Splitsko dalmatinska županije, Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Split, Obrtnička komora Splitsko dalmatinske županije, Udruženje obrtnika Split i Turistička zajednica Grada Splita, a za medijsko pokroviteljstvo zaslužna je Grazia.