Poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby predstavlja dva nova okusa koji odgovaraju na sve raznovrsnije preferencije potrošača: Somersby Malina Limeta te Somersby Bazga Limeta 0.0

Somersby Malina Limeta uvodi voćnu i blago citrusnu notu u alkoholni segment, dok Bazga Limeta 0.0 dodatno osnažuje bezalkoholnu ponudu brenda, u kategoriji koja bilježi snažan rast, osobito među mlađim potrošačima i urbanom publikom koja traži alternativu standardnim gaziranim pićima. Oba okusa dizajnirana su kako bi odgovorila na sezonsku potražnju za svježinom, ali i na šire promjene u navikama potrošnje.

Poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby predstavlja dva nova okusa - Somersby Malina Limeta te Somersby Bazga Limeta 0.0.

“Naši novi proizvodi razvijeni su kako bismo odgovorili na sve veći interes za raznolikošću okusa, ali i za bezalkoholnim opcijama za različite prilike, bilo da se radi o druženjima nakon posla, festivalima, piknicima ili svakodnevnom opuštanju s prijateljima. Reagiramo na trendove, ali ostajemo vjerni Somersby filozofiji: zaigran, prirodan i okus koji se pamti”, izjavio je Armin Seferović, brend menadžer Somersbyja.

Poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby predstavlja dva nova okusa - Somersby Malina Limeta te Somersby Bazga Limeta 0.0.

Lansiranje novih proizvoda prati sveobuhvatna podrška, od in-store vidljivosti, digitalnih kampanja i promotivnih aktivnosti do strateškog pozicioniranja u HoReCa i retail kanalima. Fokus je na maksimalnoj dostupnosti i prepoznatljivosti na mjestu kupnje, uz aktivnu komunikaciju koja potiče probu i angažman.

Somersby, najprodavaniji cider na hrvatskom tržištu i dobitnik priznanja Best Buy Award, ovim širenjem portfelja potvrđuje svoje vodeće mjesto i nastavak ulaganja u inovaciju i izgradnju kategorije.

Tekst i fotografije: Promo