30 lis 2020
1 od 6
2 od 6
3 od 6
4 od 6
5 od 6
6 od 6
Često smo znali čuti da je automobil “samo“ prijevozno sredstvo, i da je najvažnije da vas odveze s točke A do točke B. Naravno, i uvozne smokve su jestive kad nema sočnih dalmatinskih. Faks koji ste upisali korektan je u odnosu na onaj za koji ćete dati sve od sebe da ga upišete sljedeće godine. Posao zbog kojeg svakodnevno ustajete zadovoljava iako nije onaj za koji skupljate hrabrost da ga pokrenete. Muškarac vašeg života je onaj koji vam svakodnevno govori koliko mu značite, ali dok taj ne naiđe, i ovaj s kojim vas je upoznala sestrična je drag i simpatičan.
Nissan Juke nije “samo“ automobil, neće vas “samo“ prevesti s jedne na drugu točku, nije “solidan“, nije “toči i vozi“, ponajmanje “prijevozno sredstvo“, i najbitnije, nije za svakoga!
Otkad smo u njega sjele, bilo nam je jasno da je Juke za sve one koji žele više i ne pristaju na kompromise. Ako vam još nije sasvim jasno, ovaj Nissan oborio nas je s nogu. Krcat je naprednim tehnologijama, besprijekorno stiliziran, ali ponajprije izuzetno zabavan. Fab klub dosadašnjeg modela podigao je Juke na razinu mini celebrityja, ali bitno drukčiji nasljednik sprema se ući u legendu. Sportski oblikovana sjedala odlična su i za duža putovanja, a u ovom kompaktnom automobilu vozač i suvozač voze se kao da su u onome za klasu većem.
Putnici straga, osim ako se ne radi o jetiju i njegovom sinu, također neće koljenima masirati bubrege vozačice i suvozačice. Preklopni prtljažnik je, kako bi rekao Del boy, bonnet de douche, a Juke se generalno čini prostraniji nego što bi to mogle sugerirati brojke na papiru. Kombinacija digitalnog i analognog u modelu N-connecta odlično je pogođena, a na velikom head up ekranu možete vrlo jednostavno naći sve informacije, uz vrlo intuitivan meni.
Navigacija je savršeno pozicionirana iznad centralne ventilacije, a kokpit dolazi u nekoliko stilova, od kojih nam se najviše svidio onaj sa sjajnim finišem. Senzori i kamere za parkiranje maksimalno olakšavaju navigiranje po parkiralištu, čak i za one kojima inače treba nešto više mjesta za manevriranje. Povezanost ovog automobila je fantastična te se vidi zaokret prema novim tehnologijama. Čak i kod stražnjih sjedala nalazi se USB port, a za one kojima je žica “so 2010“, tu je Bluetooth za spajanje smartphonea, za što nam je redovno trebala milisekunda. Jedan od naših favorita, a jako dobro služi svrsi u ovakvom povišenom automobilu, jest upozorenje na mrtvi kut. Doslovno spašava život, i ovo je nešto što bi svaki automobil trebao imati. Lane assist, koji vam protrese upravljač i u trenu podigne broj otkucaja srca u slučaju da multitasking isprobavate na potpuno krivome mjestu i izgubite svoj pravac, genijalan je. Jednostavno nemojte nanositi lak na nokte dok usporeno prilazite semaforu i tražite omiljenu stvar na playeru.
Generalno, Juke je prerastao u jako komforan obiteljski automobil s više mjesta od prethodne inačice, što se posebno odnosi na prtljažnik koji je sada čak 20 % veći. Ono što ćete također cijeniti je to da je vožnja izuzetno tiha, a neravnine možete komotno prijeći i ako pokušavate ispiti gutljaj jutarnje kave.
Motor čije je srce kucalo u našem modelu pokazao se kao pun pogodak. 117 konjskih snaga optimiziranih za malu potrošnju, i veliki užitak u vožnji. Upravo za sve one koji ne jure ni kroz život, a ni s automobilom, već u svakom pogledu uživaju u vožnji!
Juke je definitivno automobil za kojim se okreću glave, a sjajne opcije personaliziranja karoserije u dvije boje, puno opcija za dizajn interijera u N-design varijanti te ekstra veliki kotači, u čijim naplatcima se odražavaju vizure vašega grada, samo pridonose atraktivnosti automobila koji već u startu može ponijeti titulu – pravi bombon. Savršen ili ne, na vama je da odlučite.
Sponzorirani članak.