Sportska odjeća s umjetničkim zaokretom u limitiranoj kolekciji domaćeg modnog brenda SALICULA, naš je apsolutni proljetni crush. Sigurno smo da će u njima i vježbanje biti lakše

Klasična odjeća za tjelovježbu poprimila je sasvim novo ruho u limitiranoj kolekciji “Body of Art” domaćeg  modnog brenda SALICULA. Mlada dizajnerica i multidisciplinarna umjetnica Nika Vrbica udružila je snage s varaždinskim tekstilnim pogonom Caspar u liniji ženskih odjevnih predmeta koji odvažno spajaju svijet sporta s likovnom umjetnošću, vodeći se pritom načelom održivosti kao imperativom.


Upečatljivi sportski grudnjaci, tajice i praktične platnene torbe obogaćene su originalnim uzorcima proizašlim iz segmenata Nikinih slikarskih radova,  a pri njihovoj izradi u malom proizvodnom pogonu Caspara korištene su isključivo ekološki prihvatljive boje te materijali dobiveni od održivih izvora.


“Komadi iz kolekcije naglašavaju prirodnu ljepotu ženskog tijela, te su zamišljeni su kao svojevrsna motivacija za pokret, ples i trening. Nadam se da će dati dozu samopouzdanja i dobrog raspoloženja svakome tko ih nosi”, kaže Vrbica.


Aspekt “slow fashiona” u kolekciji je zastupljen i kroz ograničen broj primjeraka, a Nika je zasad predstavila modele u tri različite varijante uzorka. Sportski dvodijelni kompleti dolaze u konfekcijskim veličinama od XS do XXL, a moguće ih je naručiti putem Instagram profila @salicula_. Također, bit će dostupni za kupovinu 3. i 4. ožujka na prodajnom eventu Shop & Wine u Ilici 21.

Vrbica ističe kako je kolekcija “Body of Art” namijenjena autentičnim, smjelim ženama koje se ne boje napustiti svoju komfor-zonu i istaknuti se u masi. Zanimljivo je i kako je u kampanji koju potpisuje fotograf Šimun Bućan odlučila pokazati svoje komade na sportašicama umjesto na profesionalnim manekenkama, pa su se tako u ulogama modela uz samu dizajnericu pojavile Ana Flavia, Ana Vrbica i Laura Stojić.


Odjevni predmeti koji slave umjetnički aspekt mode karakteristični su za brend SALICULA, baš kao i odvažne kombinacije boje i tekstura. Nika u svome radu nerijetko eksperimentira izražavajući svoju likovnost kroz različite medije te kaže kako je u neprekidnoj potrazi za optimalnim načinom spajanja svojih dviju najvećih ljubavi, mode i  slikarstva.

Često je inspiriraju motivi iz povijesti umjetnosti, kao i priroda u svim oblicima, no odabirom tema koje obrađuje također nastoji istaknuti važnost individualne ekspresije i ekološke održivosti.


Ekološka osviještenost glavna je poveznica brenda SALICULA s Caspar Createom, koji u sklopu varaždinske kompanije Grafko Caspar djeluje kao zaseban brend specijaliziran za modu i suradnju s dizajnerima. Njihova se proizvodnja temelji na “zero waste” i “slow fashion” principima, kao i na korištenju ekološki prihvatljivih boja i materijala.