Grupa s.Oliver otvorila je krajem lipnja novi showroom u Düsseldorfu. To je potpuno novi koncept hibridnog izložbenog prostora, gdje su sve marke grupe predstavljene na jednom mjestu: s.Oliver, Comma, Q/S by s.Oliver i Liebeskind Berlin. Veleprodajni partneri mogu zaključiti narudžbe na dva načina: pregledom kolekcija uzoraka i odabirom uz pomoć prodajnog osoblja ili virtualno – uz pomoć digitalnog programa

Digitalizacija, nadahnuće i kvaliteta bili su vodeća načela u dizajnu prostora. Na 2.500 metara kvadratnih, marke su predstavljene na fleksibilnom modularnom sustavu koji omogućuje prilagodbu i univerzalna je platforma za sve marke. Istodobno, postoje i kutovi za opuštanje i druženje, jer su otkrili da je unatoč povećanoj digitalizaciji poslovanja izravni kontakt s partnerima neprocjenjiv.

Uz digitalno naručivanje, moderna tehnologija uključena je u digitalne video prezentacije i moderne sobe za sastanke, koje služe tehnološki naprednim prezentacijama kolekcija i digitalnom zaključivanju narudžbi. Sve ovo daje važan doprinos smanjenju broja pojedinačnih uzoraka odjeće i provedbi strategije održivosti s.Oliver Grupe.

Uloga hibridnog modnog studia nije ograničena samo na predstavljanje i prodaju kolekcija veleprodajnim partnerima. Također je namijenjen raznim modnim i korporativnim događanjima – modnim revijama, edukaciji itd.