Robyn Fenty, svijetu poznata kao Rihanna, pokrenula je Fenty Beauty 2017. godine, kozmetičku tvrtku koja ju je dovela do statusa milijarderke

Rihanna sada vrijedi 1,7 milijardi dolara, procjenjuje Forbes – što je čini najbogatijom glazbenicom na svijetu i na drugom mjestu nakon Oprah Winfrey kao najbogatije žene iz svijeta zabavne industrije.

Svatko tko prati Rihannu u stopu, zna da to nije zbog glazbe, jer je pjevačica svoj mikrofon već na duže vrijeme zamijenila pokretanjem beauty i modnog carstva te je posljednji album objavila 2016. godine. Najveći dio njezina bogatstva (procjenjuje se na 1,4 milijarde dolara) potječe od vrijednosti Fenty Beauty, a ostatak leži u njezinoj tvrtki za donje rublje Savage x Fenty, vrijednoj oko 270 milijuna dolara, te zarade od karijere glazbenice i glumice na vrhu ljestvice.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

Iako Rihanna rođena na Barbadosu nije jedina slavna osoba koja je iskoristila svoju prisutnost na društvenim mrežama (ima, naime 101 milijun pratitelja na Instagramu i 102,5 milijuna na Twitteru) za izgradnju beauty brenda, ona je najuspješnija poduzetnica i ostavila je pod sobom Kylie Cosmetics, Kim Kardashian West Beauty te Honest Co. Jessice Albe.

Njezini brendovi pokrenuti su prije četiri godine s važnim ciljem uključivosti, a dolaze u raznolikom rasponu boja i veličina te joj je osnova oglašavanja uvijek suvremenost i raznolikost. “Mnoge su žene smatrale da ne postoji puder ili donje rublje koji odgovaraju njihovom tonu kože ili obliku tijela”, kaže Shannon Coyne, suosnivačica konzultantske kuće Bluestock Advisors. “Svi znamo da to nije stvarnost. Njezin je brend bio prvi koji je izašao u prodaju i rekao: ‘Želim se obratiti svim tim različitim ljudima.’ ”

Dok je prodaja kozmetike usporila tijekom pandemije i mnogi su se pitali kako će se sve to završiti, kozmetičke tvrtke danas vrijede koliko i prije pandemije. Čak su se dionice većih konglomerata ljepote, poput Estée Lauder i L’Oréal, ne samo oporavile, već dosegnule najveće vrijednosti svih vremena i trgujući po impresivnih 7,5 (ili više) puta godišnjih prihoda. U međuvremenu, neovisni brendovi poput Beautycounter i Charlotte Tilbury sklopili su ranije ove godine ugovore s investicijskim društvima po procjenama vrijednim milijarde dolara.

 

 

Foto: Dimitrios Kambouris/Getty Images Entertainment via Getty Images