Maloprodaja robe široke potrošnje u Hrvatskoj je iznimno razvijena i konkurentna djelatnost. Veliki trgovački lanci dominiraju na tržištu, stoga je izazovno narušiti njihove pozicije. Generacija mladih poduzetnika gotovo da ne to uopće niti ne pokušava. Možda će Vam to čudno zvučati, ali Duji iz Redikula je maloprodaja životni san.
Redikul – corner store u Zagrebu!
Počeo je svoju karijeru u obiteljskom poduzeću koja se bavila distribucijom robe široke potrošnje i duhanskih proizvoda te kasnije nastavio raditi kao menadžer u vodećim kompanijama na hrvatskom tržištu. Ideja za Redikulom sazrijevala je godinama te ona na prvu može djelovati nerevolucionarno, no Redikul želi biti moderan corner shop, kakvih ima na ulicama svakog velegrada, trgovina koji nudi sve proizvode potrebne za ugodno i zabavno provođenje vremena.
Našem tržištu je poznat tzv. kiosk format koji se nalazi na najboljim gradskim lokacijama, no Duje smatra da je takav format zastario, odnosno nije se prilagodio tržišnim potrebama i okolnostima. Na najboljim gradskim lokacijama, kao što možemo vidjeti u Barceloni, Londonu i New Yorku, potrebno je smanjiti dio asortimana tog nekadašnjeg kioska te ga proširiti na dodatne kategorije, uključujući bogat izbor alkoholnih pića, vina, zdravih i manje zdravih grickalica, slatkiša, duhanskih proizvoda i delikatesa, a sve po iznimno konkurentnim cijenama.
To je upravo ono što Redikul nudi. Ideja je bila razviti koncept moderne corner trgovine u svakom gradskom kvartu koji će biti prvi izbor za svaku planiranu, ali i impulzivnu kupnju kada idete na zabavu ili jednostavno želite sebi ugoditi.
Redikul je tek na početku svoje vizije. Nakon otvaranja prvog corner shopa u Bauerovoj 21, uskoro se otvora druga lokaciju u samom centru Zagreba, u Varšavskoj 10. Službeno predstavljanje Redikula bit će u rujnu kada će ga Zagrepčani pobliže upoznati uz glazbu, DJ-a i zabavu. Tada će se predstaviti KÚL asortiman i koncept modernog načina kupovine, a opet u tradicionalnom kanalu.
U bliskoj budućnosti planiraju OPG proizvođačima ponuditi mogućnost prodaje vlastitih proizvoda unutar trgovina, u formatu “Shop in Shop”. Pružit će im se prostor i vrijeme kako bi se predstavili potrošačima u samom centru Zagreba.
U vrijeme iznimne konkurencije na tržištu, svojim potrošačima Redikul želi ponuditi iznimno iskustvo kupovine, prihvatljive cijene u kategorijama koje zastupaju te sinergiju velikih internacionalnih brendova, snažnih domaćih brendova i proizvod nastao na hrvatskome selu.
Fotografije: Redikul