Nakon prošlogodišnje “Salon 01” kolekcije Daniel Lee sad nam donosi nastavak. No nijedna fotografija s revije (još) nije objavljena
Baš poput drugih modnih brendova u vlasništvu Kering grupacije, brenda Gucci ili Saint Laurent, i Bottega Veneta prekrižila je crvenim kalendar Tjedana mode. Umjesto toga, odlučila se za eksperimentalne evente na kojima prikazuje nove kolekcije. Tako je prošle jeseni kreativni direktor Bottege Venete, Daniel Lee, kolekciju za proljeće/ljeto 2021, “Salon 01” prikazao na top-secret događanju u Londonu.
Čini se da su konceptom bili zadovoljni i on i vlasništvo grupacije, s obzirom na to da je jučer održana jednako tajno događanje, a na kojem su viđene neke modne persone poput Virgila Abloha, Honey Dijon, Stefano Pilatija ili glazbenika Burna Boy kako idu u kultni noćni klub Berghain prisustvovati prikazivanju “Salon 02.” kolekcije. Nijedna fotografija kolekcije (još) nije izašla u javnost.
I to je sve na tragu nove ere Bottege Venete. Pod palicom Daniela Leeja, Bottega Veneta se odlučila na ekskluzivan, high-end pristup marketingu kolekcija, odmaknuvši se čak i od društvenih mreža, te umjesto toga kvartalno izdaju online časopis.
Fotografije: Getty Images