Zara je 12. svibnja lansirala svoju prvu beauty kolekciju. Baza kampanje? Palete proizvoda koje će, bez obzira na spol, boju kože ili osobni stil biti privlačne svima onima koji drže do individualnosti.

Kada jedan high street brend lansira svoju prvu beauty kolekciju očekivanja su nekako standardna. Znamo da će biti upečatljiva, komercijalna i poželjna. No, Zara je otišla korak dalje – puno njih, a mi smo pomno istražili sve detalje oko njene prve ovako kompleksne beauty ponude.

Svi proizvodi napravljeni su od prirodnih sastojaka, nisu testirani na životinjama, a proizvodi dolaze u 130 nijansi. Tu su proizvodi za oči, usne, lice i nokte, a svi su nastali pod kreativnom palicom Diane Kendal. Tko je Diane? Legendarna britanska vizažistica koja je odgovorna za neke od najdojmljivijih lookova s modnih pista New Yorka, Pariza i Milana, a na kolekciji je radila godinu dana. S druge strane, fotografije za beauty kampanju snimilo je devet veličanstvenih fotografa – Steven Meisel, David Sims, Marilyn Minter, Oliver Hadlee Pearch, Zoë Ghertner, Craig McDean, Nadine Ijewere, Mario Sorrenti i Fabien Baron.

U kolekciji su četiri vrste ruževa za usne – Ultimatte Matte, Cult Satin, Tinted Balm i Demi Matte. Tu je i njegujuće ulje za usne Jelli Lip Oil, a svaki od ovih proizvoda dolazi u nekoliko nijansi. Zara nije naravno preskočila sjajilo za usne koje je nazvala Velvet Pigment.

Kolekcija proizvoda za oči također uključuje sve klasike od paleta sjenila – od 6 i 2 nijanse, do sjenila u prahu i crnog tuša za oči. Sva sjenila su visoko pigmentirana, od mat do sjajnog finiša, i mogu se nadopunjavati za moćniji efekt.

Dolazimo do rumenila, nezaobilaznog proizvoda svake beauty rutine. Zara ga dovodi u trostrukoj i jednostrukoj paleti, ali i kao bronzer koji je dostupan u čak 9 nijansi za suptilno osunčan ten. Omiljeni make up proizvod, highlighter također je dobio svoje mjesto, a dostupan je u dvije nijanse.

I tu nije kraj, kolekcija donosi i lakove za nokte – naravno otporne i izdržljive i to s clean sastojcima, u čak 39 nijansi! Brend nije ni zaboravio na make up tools, pa su tu kistovi za rumenila, sjenila i kist za usne.

Kako bi cijela priča imala sretan kraj, Zara je svoju prvu beauty kolekciju zamislila kao ‘refill’, što znači da kada potrošite neki proizvod možete doći s njegovom ambalažom i jednostavno ga – napuniti novim.

Foto: Zara.com