Upoznajte naše ovomjesečne favorite, koji će sigurno i vas osvojiti svojom kreativnošću
Z_Code_Z
Novi brend veganske obuće zanimljiv je jer stiže iz Kine, no iza njega stoji Nataša Ornella Herak, nekad dio modnog brenda Mirakul, a danas voditeljica dizajnerskog tima kineske tvrtke Stylish Shoes, čije cipele čine dio asortimana mnogih poznatih fast fashion brendova. Z_Code_Z se trenutačno prodaje ekskluzivno na Asosu, inspiriran je kombinacijom Istoka i Zapada, tj. relacijom na kojoj dizajnerica provodi vrijeme, a donosi kolekciju upečatljivih sandala, gležnjača i čizama koje dobivaju sve više pozornosti zaljubljenica u modu. Imamo osjećaj da će se za Z_Code_Z tek čuti.
Nanushka
Ovaj brend iz Budimpešte modni znalci već duže vrijeme favoriziraju, no čini se da bi 2020. mogla biti godina u kojoj će Nanushka eksplodirati na globalnoj razini. Brend je pokrenula Sandra Sandor netom nakon što je diplomirala na London College of Fashion, želeći komadima utjeloviti “suptilnu ženstvenost”, ali i stvoriti “holistički proizvod koji njeguje dušu, prirodu i zajednicu”. Da je u tome već uspjela, dokazuje i činjenica da Nanushka svoje kolekcije prikazuje na pariškom Tjednu mode. Nas je pak obradovala činjenica da Nanushka u svom asortimanu ima komade od veganske kože.
DÔEN
Sanjiv, romantičan i boemski, ovaj brend zrači onom neodoljivom kalifornijskom lakoćom postojanja. Brend je pokrenuo tim žena koje vjeruju u jednakost, inkluzivnost i ravnopravnost, te iste kanaliziraju putem DÔENA, pa tako daju svoj doprinos na području borbe protiv klimatskih promjena ili pak reproduktivnih prava žena.
M-ishka
Kad je nešto inspirirano putovanjima i uživanjem u malim stvarima, tada znate da će biti estetski vrlo ugodno, ali i vizualno zaokruženo. Potonje vrijedi za srpski brend M-ishka, koji je zaljubljenicima u drukčije već poznat po svojim espadrilama i torbama. Pastelne boje, prirodni materijali, ručni rad, praktičnost i udobnost postulati su na kojima počiva ovaj brend čiji vizuali plijene pažnju jednako kao i proizvodi.
Zilver
Koliko dobro može izgledati odjeća načinjena od recikliranih plastičnih boca ili recikliranog najlona, dokazuje brend Zilver. Iza njega stoje dizajner Pedro Lourenço i “tim koji vjeruje u odgovornost”. Potpuno transparentan kad je riječ o svojim materijalima i dobavljačima, Zilver estetika lako se može zamisliti na luksuznim modnim pistama.
MAARÏ
Kad naletimo na brend koji počiva na premisi Summer is a state of mind, priznajemo, kupljeni smo. Upravo je to priča brenda Marije i Federice, žena koje su odrastale na obali Costa Smeralde te su poželjele stvoriti “inovativan i napredan” brend kupaćih kostima. Svoju misiju ostvaruju koristeći 100 % ekološki održive luksuzne talijanske tkanine, dok tim stručnih zanatlija s više od 50 godina iskustva ručno izrađuje kostime.
R H U D E
OK, možda ne pripada skupini malih indie brendova, no definitivno je riječ o jednom od trenutačno najcooll brendova. R H U D E je u Los Angelesu 2015. godine pokrenuo Rhuigi Villaseñor, koji se u SAD s Filipina preselio s 11 godina. Spajajući streetwear s momentom high-end brendova, ovaj dečko bez formalnog obrazovanja na polju modnog dizajna iz godine u godinu ima sve veću bazu fanova (među kojima su i imena poput Kendricka Lamara), a da je na dobrom putu, pokazuje i činjenica da je posljednju kolekciju prikazao na pariškom Tjednu mode.
Havva
Lakirane kaubojske čizme, sandale stiletto potpetica i s uzorkom plamena, narančaste gležnjače i glomazne motorističke čizme redom su razlozi zbog kojih je obiteljski brend Havva sve popularniji među zaljubljenicima u modu. Iza ove priče kriju se Havva i Ali Mustafa, sestra i brat koji su odlučili krenuti stopama oca i djeda te su pokrenuli brend snažne vizije i dobro promišljene estetike namijenjen cool djevojkama.
HYPERsocks
Da čarape glavu čuvaju možda nije sasvim točno, no da one itekako uljepšavaju outfit, apsolutno jest! Isto tvrde Filip Eterović i Dorja Horvatić, dvojac koji se krije iza domaćeg brenda šarenih čarapa koje će i najtmurniji styling učiniti zanimljivim i pomaknutim. Osim vedrog dizajna i pozitivnih poruka koje širi, HYPERsocks misli i na ekološku održivost, pa se čarape izrađuju u maloj hrvatskoj obiteljskoj tvornici Miro.