Priroda je središtu vrijednosti brenda Leonor Greyl još od njegovog osnivanja 1968.  godine. Danas se taj stav odražava u nizu »prioriteta« koji pridonose zaštiti našeg planeta.

S ekološki prihvatljivim formulama na bazi prirodnih sastojaka, koje su koncentrirane  kako bi se ograničila količina potrebne ambalaže, proizvodi ovog brenda, koji se nikada ne  testiraju na životinjama, vode računa o okolišu. Fenomen clean beauty prvo je nastao u sjevernim zemljama; Skandinavci su oduvijek bili predvodnici u odgovornosti za okoliš i recikliranju. Danas žene sve češće primjećuju da njihova koža postaje ranjiva. U potrazi su za  proizvodima koji vode računa o epidermi i dijele njihovu brigu o okolišu. 

»Jedan od naših prioriteta je smanjiti koliko je moguće sve što je namijenjeno bacanju, a da se ono  što ostane može reciklirati…« 

Bočice, kao i kartonske kutijice proizvoda LEONOR GREYL izrađeni su od PET ambalaže, jednog od pet materijala koje reciklira Eco Emballage.  Štoviše, brand je nakon 2015. prestao proizvoditi plastične vrećice i zamijenio ih ekološkim papirnatim vrećicama. 

Najnoviji partnerski odnos sklopljen s udrugom La Collecte du Coiffeur također je dio te posvećenosti, jer će se neka pakiranja, upotrebljiva za proizvodnju  energije (kao tube za boju i aerosoli) moći ukloniti u   skladu sa sadašnjim standardima zaštite okoliša. Jednako kao i njegov tast i prethodnik Jean-Marie Greyl, direktor istraživanja i razvoja David Brooks u svojim formulacijama u najvećoj mogućoj mjeri koristi prirodne sastojake, po mogućnosti iz biološkog uzgoja, vodeći računa o sljedivosti njihovih sastavnih  dijelova. 

»Kvaliteta proizvoda koje izrađujemo nam je pri oritet«, pojašnjava Caroline Greyl, predsjednica tvrtke. »Budući da su oni Made in France, osigu ravamo strogu kontrolu proizvoda i sigurnost za potrošače.« 

Brend se oduvijek ponosio svojom posvećenošću kvaliteti, kako u odabiru sastojaka i biljaka, tako i u izradi svojih formula. 

Fotografija: Honey Yanibel