Answear, jedna od vodećih online trgovina u Europi za modu i odjeću, ostvarila je gotovo 210 milijuna eura prihoda u 2022., a upravo je objavila da je preuzela Sneakerstudio, jednog od vodećih prodavatelja tenisica i streetwear odjevnih predmeta u srednjoj i istočnoj Europi, kao i PRM, online trgovinu za luksuzne streetwear i modne brendove.

Online trgovina Answear preuzela Sneakerstudio i PRM

Tako će se lifespiration ponuda koju nudi Answear podići na novu uzbudljivu razinu kroz ponudu vrhunskih tenisica i streetwear odjevnih predmeta. Oba brenda povezuje vizija kojom žele stvoriti ugodan prostor za osmišljavanje vlastitog beskompromisnog stila nudeći trenutno najpoželjnije modne brendove. Answear vidi velik potencijal u segmentu vrhunskih tenisica i streetwear odjevnih predmeta, a objedinjavanjem jedinstvene ponude proizvoda s operativnom izvrsnošću i tehnološkom i logističkom infrastrukturom koje već posjeduje ostvarit će veću konkurentnost.

Sviđaju nam se robne marke koji se ponajprije ističu jedinstvenom ponudom vrhunskih tenisica i streetwear odjevnih predmeta. Ovim spajanjem proširujemo svoje poslovno područje i uz namjenske proizvodne linije imamo priliku doprijeti do novih skupina kupaca kao što su generacija Z ili kupci zainteresirani za vrhunske i luksuzne proizvode. Vjerujemo u tržišne prognoze koje predviđaju dinamičan rast tržišta vrhunskih proizvoda te da će nam ova transakcija omogućiti još brži ulazak u navedeni segment, kao i učinkovit razvoj unutar njega – izjavio je Krzysztof Bajołek, glavni izvršni direktor online trgovine Answear.

Online trgovina Answear preuzela Sneakerstudio i PRM

Sneakerstudio, lifestyle robna marka specijalizirana za tenisice, cijenjena je među mlađim generacijama na tržištima srednje i istočne Europe. Nudi proizvode robnih marki kao što su Adidas Originals, New Balance, Carhartt i Veja. Sneakerstudio posjeduje online trgovine u zemljama srednje i istočne Europe, a svoje proizvode prodaje i na zapadnoeuropskim tržištima preko globalne internetske stranice na engleskom jeziku. Ova robna marka nastala je 2015. u krakovskoj četvrti Kazimierz. Tamo se, u ulici Starowislna 55, kultnoj destinaciji za lokalne ljubitelje tenisica i ulične kulture, nalazi i njezina fizička trgovina.

PRM je novi koncept koji je u skladu s trenutačnim tržišnim trendovima i nudi luksuzne streetwear modne brendove. Iako je još u ranoj fazi razvoja, koncept je već uspio privući mnoge modne brendove koji su vrlo poznati i cijenjeni u zapadnoj Europi, primjerice Y-3, APC, Marni, A-Cold-Wall, MISBHV i Rick Owens. Njihova fizička trgovina nalazi u Varšavi, a prodaja se odvija preko globalne internetske stranice.

Veliko nam je zadovoljstvo udružiti snage s tako uglednim tržišnim akterom kao što je Answear, koji je više puta dokazao o koliko je dobro organiziranoj tvrtki riječ, što se vidi i iz rezultata koje postiže. Answerova pouzdana logistika i sjajni sustavi e-trgovine omogućuju pružanje usluga kupcima na najvišoj razini. Čvrsto vjerujem da će objedinjavanje ovih područja zajedno s jedinstvenim brendovima koje smo proteklih godina stvorili biti važan korak u našem razvoju, kao i da će nam pomoći u ostvarivanju još boljih rezultata. Imamo ambiciozan i kreativan tim koji posjeduje odgovarajuće znanje i iskustvo i zna kako doprijeti do kupaca u tržišnoj niši unutar koje naši brendovi posluju. To su često ljudi koji su oduvijek bili zainteresirani za streetwear odjevne predmete i tenisice. Nadam se da ćemo objedinjavanjem svojih timova nastaviti razvijati svoje robne marke i stvoriti dodanu vrijednost za podupiranje strategije Answeara s pomoću razmjene iskustva – izjavio je Łukasz Lepczynski, osnivač robnih marki Sneakerstudio i PRM.

Online trgovina Answear preuzela Sneakerstudio i PRM

Answear preuzima organizirani dio poduzeća od društva Fashion Trends Group Sp. z.o.o., što uključuje mrežna mjesta za e-trgovinu tvrtki Sneakerstudio i PRM, kao i dva fizička butika u Krakovu i Varšavi, ugovore o brendovima te prodajni i marketinški tim.

Znamo da se tvrtka u posljednje vrijeme suočava s brojnim izazovima tipičnim za male tvrtke koja posluju u nepredvidivim okruženjima poput onih u kojima se i sama našla posljednjih mjeseci. Ipak, tvrtka je uspjela preživjeti to razdoblje te smo uvjereni da će uz našu podršku ovaj projekt narednih godina uspjeti. Naravno, u ovoj fazi ne želimo otkrivati previše pojedinosti o svojim razvojnim planovima, no možemo reći da u ovoj kategoriji proizvoda i tržištima na kojima Answear trenutačno posluje vidimo puno potencijala, kao i jaku sinergiju među proizvodima i operativnim područjima obje tvrtke. Želimo nastaviti razvijati preuzete brendove s pomoću rješenja za e-trgovinu i logistiku koja je razvila internetska trgovina Answear. Ulaskom u ovaj segment (u kojem se obično ostvaruje veća prosječna vrijednost narudžbe) i istovremenim zadržavanjem kvalitete i nižih jediničnih troškova poslovanja zahvaljujući rezultatima koje je Answear već postigao stvara se potencijal za postizanje dobre profitabilnosti prodaje u novim trgovinama i dopiranje do novih skupina kupaca – dodao je Krzysztof Bajołek.

O internetskoj trgovini Answear:

Answear je „lifespiring“ online trgovina koja nudi odabrane proizvode i ograničene kolekcije preko 500 svjetskih robnih marki. Među više od 200.000 proizvoda možete pronaći sve najprepoznatljivije vrhunske robne marke (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Carl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), poznate sportske robne marke i robne marke specijalizirane za boravak u prirodi (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa) i legendarne robne marke specijalizirane za proizvode od trapera (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi’s, Lee, Wrangler), kao i otkriti nove specijalizirane i dizajnerske robne marke koje u posljednje vrijeme postaju sve popularnije, kao što su Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv i Hoff. Answear je osnovan 2011., a zahvaljujući svom dinamičnom širenju trenutačno posluje na čak 11 europskih tržišta, svoje usluge pruža više od 1,6 milijuna kupaca i postaje sve popularnijim zbog brze dostave i jednostavnosti kupovine. Od 2021. online trgovina je uvrštena na varšavsku burzu.

 

Tekst i fotografije: Promo