Čini se da Olaplex širi svoje poslovanje na njegu kože – evo što do sada znamo o širenju carstva za njegu kose koje je mnogima omiljen dio rutine
Iako su na tržištu nešto manje od 10 godina, Olaplex je stvorio lojalne sljedbenike, a njegov tretman za kosu Olaplex No. 1 postao je jedan od ikonskih proizvoda za oštećenu kosu. Sada je brend otkrio planove za širenje u druge sektore industrije ljepote i wellnessa, naime – onu za njegu kože.
Podnoseći zahtjev za početnu javnu ponudu na američkom tržištu dionica, robna marka je izjavila: “U dobroj smo poziciji da se proširimo u kategoriju ljepote i osobne njege od 633 milijarde dolara. Vjerujemo da bi potrošači bili zainteresirani s ponudom proizvoda Olaplex u drugim kategorijama ljepote, poput njege kože.” Zanimljivo.
Iako brend nije otkrio previše detalja o svojim nadolazećim planovima (što ne čudi podatak da je njihov trenutačni asortiman proizvoda za njegu kose zaštićen s više od 100 patenata), aludirali su na proširenje izgrađeno oko pokreta za clean beauty. “Namjeravamo iskoristiti svoju inovacijsku stručnost za ulazak u susjedne kategorije i stvoriti čista, zdrava rješenja za šire potrebe osobne njege naših potrošača.”
Budući da se postojeći asortiman Olaplexa usredotočuje na zdravlje kose i popravlja oštećenja, po čemu je i planetarno poznat, vjerujemo da će se i kada je riječ o njezi kože usredotočiti na jačanje barijere, kao i na uravnoteživanje kože od vanjskih utjecaja. No, s obzirom na to koliko je konkurencije na tržištu, vjerujemo da i sami znaju da se nekako moraju izboriti za svoje mjesto pod suncem. I ono najvažnije, ne iznevjeriti status koji već njeguju.
Foto: @olaplex/Instagram