Analize pokazuju da je prodaja proizvoda sa zaštitnim faktorom porasla za 29% te da se potrošači sve više brinu o negativnom utjecaju sunčevih zraka na kožu. Supergoop je odlučio iskoristiti taj trend ii u svoje proizvode stavljati minimalni zaštitni faktor 30. Sada su otišli korak dalje i predstavljaju revoluciju u beauty industriji, Shimmershade kremasto sjenilo za oči sa zaštitnim faktorom 30.

Tvrtka je pokrenuta 2007. godine od strane Holly Thaggard, koja je strastvena zagovornica u prevenciji raka kože. Brend sada prodaje 23 različita SPF proizvoda te je zaradila više od 40 milijuna dolara samo u 2018. godini, što pokazuje očitu potražnju potrošača za proizvodima sa zaštitnim faktorom.

https://www.instagram.com/p/BvKlKvMgq9E/?utm_source=ig_web_copy_link

No, sada Supergoop postavlja nove standarde u beauty industriji i predstavlja novi proizvod Shimmershade – shimmer sjenilo za oči sa SPF 30., tehnički gledano ovo je proizvod koji mijenja pravila igre u beauty i kozmetičkoj industriji ljepote.
Ljudi izbjegavaju nanositi zaštitni faktor oko očiju, a to je jedno od prvih mjesta na kojima se vide znakovi starenja, kao i mjesto gdje dermatolozi pronalaze rak kože.

https://www.instagram.com/p/BvK9PynAhSq/?utm_source=ig_web_copy_link

Na sjenilu se radilo više od tri godine jer su željeli izbjeći neke sastojke za zaštitu od sunca kao što je oksibenzon, koji je trenutno standard po FDA propisima ali formula se trebala prilagoditi kako bi se izbjegao masni pregib koji se radi kod proizvoda sa zaštitnim faktorom, te zadržao intenzitet boje.
Beauty analitičarka Anagha Hanumante ide tako daleko da trend kupnje svakodnevnih proizvoda sa zaštitnim faktorom kao što su dnevna hidratantna sredstva naziva ‘skinification of sun care’.

https://www.instagram.com/p/BvKFRX7AviE/?utm_source=ig_web_copy_link