Vijest dana je da su Nike i SKIMS udružili snage kako bi lansirali potpuno novu liniju odjeće, obuće i modnih dodataka dizajniranih isključivo za žene. Naime, ova suradnja rezultirala je osnivanjem NikeSKIMS – novog brenda koji spaja elemente udobnosti koje pruža Skims i inovativnu sportsku odjeću pod okriljem Nikea

Nike i SKIMS u službenom su priopćenju najavili da im je cilj kreirati kvalitetnu i raznovrsnu kolekciju aktivne odjeće koja će ženama pružiti maksimalnu podršku bez obzira na njihov oblik tijela ili razinu fizičke aktivnosti. Također, novi brend fokusira se na funkcionalnost, udobnost i estetiku – kombinirajući tehnologiju sportskih performansa s elegantnim, minimalističkim dizajnom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Kim Kardashian naglasila je da ova suradnja predstavlja ostvarenje zajedničke vizije o aktivnoj odjeći koja istovremeno oblikuje tijelo i omogućuje slobodu kretanja, a prva kolekcija brenda bit će predstavljena ovog proljeća te se pretpostavlja da će uključivati širok spektar sportskih grudnjaka, tajica, bodija, kompresijskih komada te obuće. Dugoročni planovi brenda uključuju i globalno širenje 2026., čime će kolekcije vjerojatno postati dostupne diljem svijeta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

“Oduševljeni smo prilikom da izgradimo novi brend i unesemo svježinu u svijet sporta za sljedeću generaciju sportašica s NikeSKIMS brendom,” izjavila je Heidi O’Neill, predsjednica odjela za potrošače, proizvode i brend u NIKE Inc. “Ova suradnja spaja najbolje od oba brenda i otvara nevjerojatnu priliku za transformaciju industrije kroz našu zajedničku strast i posvećenost inovacijama. Želimo uključiti još više sportašica u svijet sporta i pokreta, pružajući im proizvode u kojima će se osjećati snažno i seksi.”

Tako NikeSKIMS ima potencijal redefinirati sportsku odjeću za žene, spajajući funkcionalnost s estetikom te se vješto prilagoditi rastućem lifestyleu pomodne odjeće za vježbanje. Iako tek preostaje vidjeti kako će tržište reagirati na ovu suradnju, uspjeh oba brenda sugerira da bi NikeSKIMS mogao postati vodeći brend u segmentu aktivne sportske mode za žene!

Foto: Instagram, Nike