Aktualno tiskano izdanje časopisa Grazia posvetili smo održivosti. Pokretu i inicijativi koja svoj trenutak doživljava 5 do 12, ali koja je s prošlom godinom prešla na warp pogon i koju su obgrlile mnoge kompanije i potrošači. Među njima je i Schwarzkopf Professional, čije su nas ovomjesečne novosti toliko oduševile, da smo odmah okrenule broj njihova telefona i rezervirale termin u ASK Akademiji
Iako smo u našem tiskanom izdanju stavili fokus na održivost u modnoj industriji, također smo prošavši kroz aktualne trendove, uvidjeli koliko je održivost ušla u gotovo sve segmente naših života. Prigrlili su je uz modnu industriju i prehrambena, travel, wellness, te naravno beauty industrija. Bilo da se postojeće kompanije odriču nekih arhaičnih načina rada, odlučuju se za prijelaz na nova koja su više u skladu s novim saznanjima utjecaja na prirodu i u skladu s novonastalim postulatima potrošača, do novih koje, u velikom postotku slučajeva u startu biraju staviti si prefiks održiv. U današnjoj atmosferi cancel kulture, teško da će bez toga imati bezbolan ulaz na tržište. No promjene nisu jednostavna stvar, pa nas tako posebno vesele promjene kod ovih prvih, već postojećih brendova.
Zato nas je ovomjesečna vijest kako je jedan od najpoznatijih brendova u svijetu kolorista, IGORA ROYAL, ušao u novo desetljeće s moderniziranim, održivim pakiranjima oduševila. Isto je dokaz kako čak i brendovi koji su na tržištu desetljećima, konkretnije u slučaju Igore Royal, čak 60 godina, mogu uvesti promjene u svakom trenutku. I ne, ta promjena u boljem, održivijem smjeru, ne treba sa sobom nositi smanjenu kvalitetu, štoviše: Igora je uz održivo pakiranje uvela poboljšanu i pojednostavljenu ponudu za još bolje iskustvo potrošača. Time su još jednom dokazali da se kompanije koje u svojim postulatima imaju inovativnost mogu prilagoditi svim zahtjevima tržišta, kao i da je atribut “standard” pored njihova imena, tu s razlogom. A argumenti kako “održivija pakiranja ne čuvaju dovoljno vrijednost sastojaka” ili su “nedostižan san” padaju u vodu. Kao pokretač društvene odgovornosti, prilikom osmišljavanja redizajna IGORA ROYAL asortimana, Schwarzkopf Professional veliku je pažnju posvetio utjecaju na okoliš. No s misijom da ta nova ambalaža svoj zadatak ispunjava sto posto. Time je postavio novi standard na tržištu, kreirajući najodrživiji brend za koloraciju kose! Pa tako sve nove linije sadrže:
Tubu napravljenu od 100 % recikliranog aluminija
Ušteda od 350 milijuna tona novog aluminija godišnje
Poklopac napravljen od 100 % reciklirane plastike
Ušteda od 80 tona plastike na godišnjoj razini
Kutiju napravljenu od 92 % recikliranog kartona
Ušteda od 340 tona novog papira u godinu dana
Uz to, ne samo da su se prilagodili zahtjevima potrošača i frizera za što održivijim proizvodom, već i boje dolaze s istom prokušanom formulom starom 6 desetljeća, kojoj vjeruju milijuni kolorista diljem svijeta. Time je ovaj brend spremno ušao u novo desetljeće – osim što podržava okoliš, nove performanse nastavljaju podržavati kreativnost i samopouzdanje jer se u fokusu novog vizualnog identiteta i kampanje nalaze koloristi. Boje im i dalje pružaju jednostavna, jasna i pouzdana rješenja za sve izazove bojenja, od klasike do novih trendova. Tako je Schwarzkopf Professional uspješno spojio svoju tradiciju i nove trendove jer razumije da je prilagodba neizbježna, kao i da je bojenje okosnica poslovanja frizera i salona diljem svijeta. Istovremeno, i najzahtjevnija usluga koja oduzima dragocjeno vrijeme i zahtijeva niz vještina i znanja.
To je također jedan od razloga zašto je novi, modernizirani asortiman proizvoda IGORA ROYAL osmišljen kako bi se pojednostavili i poboljšali salonski procesi, zadržao stupanj kreativnosti, ali i osigurale formule visokih performansi koje koloristima, ali i onima koji će se naći na stolici ispred njih, donose stvarne rezultate bojanja; pouzdane, ujednačene i blistave rezultate; inovativne moderne nijanse s pokrivenošću do 70 %; prirodne nijanse sa 100 %-tnim prekrivanjem; te holistički asortiman proizvoda za sve salonske usluge bojenja. Upravo su ti fantastični rezultati bojenja razlog zbog kojih su IGORA Royal boje već godinama favorit frizera, ali i nas samih, jer nas uvijek razveseli činjenica da u ponudi imaju nijansu baš za svakog.
Opsežan IGORA ROYAL asortiman sažet je s 13 na 5 skupina proizvoda, stvarajući intuitivne podskupine od ukupno 143 različite nijanse (!), koje karakterizira i novi logotip. Kako bismo to istestirale, danas smo odšetale do njihove Akademije, prepustile u ruke njihovim edukatorima isprobati boje, a naše dojmove moći ćete čitati već ovaj tjedan na webu, a dotad, bravo za Schwarzkopf Professional i Igora Royal tim!