Renault uvijek nađe način da se izrazi drugačije – zato po prvi put u povijesti otvara virtualni muzej dosad neviđenog formata i novu internetsku trgovinu
Renault se vraća korijenima u svojem prvom virtualnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posjetiteljima će trebati tek internetska veza. Tu je i nova internetska trgovina The Originals Store u kojoj posjetitelji mogu naručiti promotivne materijale, od kojih su neki već dostupni u izložbenom prostoru L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu. Objema internetskim stranicama moguće je pristupiti iz cijelog svijeta, a dostupne su u šest jezika (francuskom, engleskom, njemačkom, španjolskom, portugalskom i talijanskom). U narednim mjesecima bit će dodani novi jezici.
Predstavljanjem novog virtualnog muzeja, Renault je nadišao prostorno-vremenska ograničenja. Posjetitelji iz cijelog svijeta sada mogu na jednostavan način zaviriti u bogato kulturno nasljeđe ove francuske marke. Mogućnosti istraživanja neograničene su. Virtualna kolekcija, koju posjetitelji mogu besplatno razgledati, sastoji se od arhivskih materijala i jednostavnih tehničkih podataka prezentiranih na suvremen i zabavan način.
Virtualni postav uključuje 21 legendarni model marke koji je moguće doživjeti na nov i inovativan način zahvaljujući fotogrametrijskoj1 tehnologiji. Renault je odabrao tu tehnologiju kako bi posjetiteljima pružio neusporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela. Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstveni studio u kojem svoje modele skenira pod točno određenim osvjetljenjem. Vozila se temeljito trodimenzionalno skeniraju, a dijelovi koje nije moguće skenirati ponovno se modeliraju i sastavljaju u postproizvodnom procesu.
Broj modela u virtualnoj zbirci još će više rasti od kraja prosinca 2021.: do kraja siječnja 2022. bit će dodano 50 novih modela, a do kraja prosinca 2022. posjetitelji će moći razgledati 80 modela.
„Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zavrjeđuje muzej dostojan svojeg imena. U njemu će posjetitelji moći zaroniti u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj internetskoj trgovini”, istaknuo je Arnaud BELLONI, direktor marketinga marke Renault na globalnoj razini.
Muzej The Originals i online trgovina za fanove
Nova internetska trgovina ujedno je prilika za marku da se još odlučnije preda jačanju emocionalne veze sa svojim kupcima i obogati ponudu kako bi privukla širu publiku.
S katalogom koji trenutačno broji 400 proizvoda (minijature, odjeća, igračke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), među kojima i dosad neobjavljene kolekcije te najprodavanije proizvode, nova se internetska stranica pozicionira kao pravo strateško rješenje i odskočna daska za marku. U nadolazećim mjesecima očekuje nas još mnogo iznenađenja, a kolekcije će i dalje redovito rasti.