Iako živimo u svijetu u kojem se trendovi izmjenjuju na tjednoj bazi, kada je riječ o modi, postoje određeni komadi koji su vječni klasici i u koje se isplati investirati nešto više novaca.
Brza moda navikla nas je na trendovske komade po povoljnim cijenama, no ključne odjevne stavke u vašem ormaru trebale bi biti dugotrajne, kvalitetne i svestrane. Stoga, investiranje u klasične, capsule komade donosi ne samo bolju kvalitetu, već i stil koji traje godinama.
U nastavku smo izdvojili nekoliko skupljih komada (ne dizajnerskih) koji će potrajati puno duže od jedne sezone, a vaš ormar upotpuniti na pravi način!
Traperice
Kvalitetne traperice ravnog kroja su vječni komad koji možete nositi sezonama jer će usprkos nošenju – zadržat prvotni oblik, boju i udobnost. Mi predlažemo kultne Levi’s modele koji su se pokazali nepogrješivim odabirom za poslovne i casual kombinacije.
Kožnata jakna
Klasična kožnata jakna nikada ne izlazi iz mode i s pravom se smatra investicijskim komadom. Naime, kožnate jakne možete uklopiti doslovno u svaki stil odijevanja, ali i prigodu te nije naodmet niti to što se mogu nositi do kasnih jesenskih dana, pa zatim sve od ranih proljetnih.
Kaput
Kvalitetan kaput izrađen od prirodnih materijala kao što su vuna ili kašmir svakako vrijedi uloga. Pridodamo li tome i statement kroj, radi se o komadu koji sigurno neće samo visjeti u ormaru. Nas je osvojio divan COS model koji je savršena sinergija stylish dizajna i nešto strože, poslovne estetike.
Torba
Kvalitetna torba nosi pola kombinacije, bar tako kažu, a mi se ne možemo ne složiti. Francuski brend Polène pruža odličan omjer cijene i kvalitete, stoga tražite li jednostavan model koji pristaje na sve, ovaj brend neće razočarati.
Čizme
Baš kao što je to slučaj s torbom, kvalitetne čizme uvelike podižu kombinaciju, a mi smo jedne takve pronašli u aktualnoj Massimo Dutti ponudi. Jednostavne i bezvremenske, ove čizme lako ćete uklopiti u svoj stil i ono najvažnije – nositi godinama.
Foto: Instagram/@tezza.barton, Massimo Dutti, COS, Polene, Europa92, Mona