Mark Zuckerberg i Meta službeno su lansirali svoju konkurentsku aplikaciju na Twitteru, Threads.
Iako je trebala biti lansirana u četvrtak ujutro, aplikacija je stigla u trgovine dan ranije za korisnike diljem svijeta, a u prva četiri sata se čak pet milijuna korisnika prijavilo u aplikaciju.
Korisnici “Threads” aplikacije trebat će Instagram račun za prijavu. Nakon što se registriraju, mogu odlučiti pratiti iste račune koje prate na Instagramu, ako su se i oni pridružili novoj aplikaciji.
Aplikacija vizualno vrlo nalikuje Twitteru, iako su neke od formulacija promijenjene, s retvitovima koji se nazivaju “reposts” i tweetovima koji se nazivaju “threads”.
Aplikacija također omogućuje tekstualne postove do 500 znakova te će podržavati fotografije i videozapise koji mogu trajati do pet minuta, slično Instagramu.
Meta je opisala Threads kao “novi, odvojeni prostor za ažuriranja u stvarnom vremenu i javne razgovore, s ciljem da uzme ono što Instagram radi najbolje i proširi to na tekst, stvarajući pozitivan i kreativan prostor za izražavanje vaših ideja”.
Threads je sada dostupan u Apple App Storeu, Google Play Storeu i online kao web stranica kao threads.net.