U srijedu, 8. svibnja, u Pozorištu na Terazijama u Beogradu, održat će se prvi The Luxury Network Adria Insight Series, vodeće događanje za sve one uključene u industriju luksuza. Riječ je o ekskluzivnom događanju koje na jednom mjestu planira okupiti široki spektar stručnjaka i tvrtki te im pružiti jedinstvenu priliku za povezivanje s ključnim sudionicima i ostvarivanje značajnih poslovnih prilika.

Događanje organizira The Luxury Network Adria, dio svjetske grupacije The Luxury Network, trenutačno prisutne u 40 zemalja svijeta, a koja upravo započinje sa radom u našoj regiji. S obzirom na to da je riječ o grupaciji koja okuplja i povezuje stručnjake i tvrtke iz luksuznih industrija, cilj regionalne The Luxury Network Adrije jest spojiti sve one uključene u tu brzorastuću industriju u regiji, te im pružiti mjesto i mogućnosti daljnjeg rasta i razvoja. Osim toga, uz pomoć već razvijenih ureda The Luxury Networka u svijetu, regionalni Adria ured nudit će vrata u svijet za sve one tvrtke iz regije koje žele izaći i promovirati se na određenom tržištu.

Prvi korak prema tom cilju jest upravo The Luxury Network Adria Insight Series, događanje otvoreno za sve poduzetnike i inovatore iz industrije luksuza, predstavnike i dobavljače luksuznih i modnih brendova, ali i pružatelje usluga u premium sektoru kako bi im se omogućila jedinstvena prilika za povezivanje i ostvarivanje suradnje.

Sudionici The Luxury Network Adria Insight Seriesa mogu očekivati niz zanimljivih ključnih govora, panel-diskusija te strateških povezivanja usmjerenih na različite aspekte poslovanja. Osim toga, dobit će izvanrednu priliku za networking, kao i platformu za obrazovanje, inspiraciju i suradnju kako bi se potaknuo napredak za sve prisutne.

Sacha Lilic
Amal Ameen

Posebno valja naglasiti da će na događaju sudjelovati renomirani govornici, stručnjaci i stratezi luksuznog brendiranja, pružajući vrijedne perspektive i dijeljenje znanja iz njihovih dugogodišnjih karijera. Sudionicima će se obratiti Sascha Lilic, kreativni direktor u modnoj industriji, koji radi i surađuje sa vodećim svjetskim modnim časopisima i modnim dizajnerima, zatim Tom Meggle, koji je karijeru gradio u Louis Vuittonu i Cartieru, a sada je konzultant za luksuzne brendove kao i pružatelje premium usluga, Amal Ameen, serijska poduzetnica iz Katra, na Bliskom istoku poznata i kao modna tajkunica koja u vlasništvu ima Vogue caffe Doha, ali i svoje parfeme te kozmetku, te Fares Ghattas, globalni CEO The Luxury Network grupacije, koji radi sa svim top-end luksuznim brendovima iz svih industrija.

Tom Meggle
Fares Ghattas

Ako vas je zaintrigirao ovaj zanimljivi event, ulaznica još ima, a Beograd je udaljen samo četiri sata autom pa ako uhvatite vremena, svakako ga vrijedi posjetiti.

Foto: The Luxury Network Adria Insight Series