Louis Vuitton zakoračio je u svijet make-upa. Naime, prva kolekcija La Beauté Louis Vuitton odmah je izazvala rasprave, i to ne samo zbog glamuroznog dizajna i suradnje s proslavljenom visažisticom Pat McGrath nego i zbog cijena. Primjera radi, ruž iz ove linije stoji 160 dolara, dok se palete sjenila prodaju za uistinu nevjerojatnih 250 dolara

Kolekcija obuhvaća 55 nijansi ruževa, deset balzama za usne te osam paleta sjenila. U skladu s filozofijom brenda, svaki je proizvod zamišljen kao luksuzan predmet, a poseban naglasak stavljen je na detalje; od uobičajenog LV monograma utisnutog u ruževe ili pak cvjetnih mirisnih nota razvijenih u suradnji s poznatim parfumerom Jacquesom Cavallierom Belletrudom. Osim samih proizvoda, kolekciju prate i luksuzni kožni dodaci, među kojima su elegantne futrole za ruževe i minijaturni kovčezi.

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Ipak, iza prvotnog šoka i luksuznog pakiranja krije se važno pitanje; gdje je granica koju su potrošači spremni platiti za prestiž? Dok beauty industrijom dominiraju brendovi koji spajaju stručnost i dostupnost, od profesionalnih linija do etabliranih high-end kuća poput Chanela, Diora ili Guerlaina, brend Louis Vuitton ovim potezom ide korak dalje i jasno cilja na određen krug kupaca kojima je kozmetika produžetak statusnog simbola.

No ne možemo ne zapitati se hoće li La Beauté Louis Vuitton izrasti u relevantan beauty brend ili ostati tek luksuzna igračka za okorjele obožavatelje kuće? Kolekcija je već izazvala snažne reakcije i podijelila publiku: dok jedni u njoj vide spoj mode i ljepote, drugi je doživljavaju kao pretjerivanje koje ponovno otvara staro pitanje, odnosno gdje prestaje luksuz, a počinje čista ekstravagancija.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Iako cjenovno nadmašuje gotovo sve dosadašnje “dizajnerske” make-up linije, jasno je da La Beauté Louis Vuitton zapravo nije namijenjena tradicionalnim “old money” kupcima, onima kojima je luksuz svakodnevica. Ova kolekcija ponajviše cilja na širu publiku koja voli jak, prepoznatljiv brending i koja će, iako si pravi luksuz možda ne može priuštiti u punom smislu riječi, izdvojiti iznos usporediv s torbicom srednjeg ranga za jedan ruž ili sjenilo samo zato što na sebi nosi LV pečat!

Kolekcija prvo stiže u Kinu 20. kolovoza, prednarudžbe kreću 25. kolovoza, dok globalno lansiranje slijedi 29. kolovoza u odabranim trgovinama brenda i online.

Foto: Instagram, Louis Vuitton