Tehnologija napreduje svaki dan, svi pričaju o AI chat botovima, virtualnoj odjeći za koju se plaćaju stvarni novci, skupim NFT djelima koji mogu koštati i više od „pravih“ primjeraka kojima su inspirirani. A sada je popularni brend Levi’s otišao korak dalje te najavio korištenje kompjuterski generiranih modela na svojem webshopu.

Upravo je najavio partnerstvo s Lalaland.ai, digitalnim modnim studijem koji stvara modele generirane umjetnom inteligencijom. Kasnije ove godine planiraju testirati ovu tehnologiju koristeći modele generirane umjetnom inteligencijom kako bi nadopunili ljudske modele, povećavajući time broj i raznolikost modela za svoje proizvode na održiv način.

Tako barem poručuju, tvrdeći da time neće stvoriti nedostižne ideale nego baš obratno, na ovaj način proširiti spektar „manekenki“ koje će predstavljati odjeću na njihovom webshopu. Da li se radi o štednji, jer su virtualne manekenke jeftinije od stvarnih, teško je procijeniti? Ili stvarnoj potrebi za većom rasnom i tjelesnom raznovrsnošću, koja će na ovaj način biti lakše primjenjena. Nećemo biti cinični, pa pozdravljamo ovu inovaciju i jedva čekamo vidjeti kako će izgledati kad krene u upotrebu.

levis ai

A sudeći po prvoj fotografiji AI manekenke koju su predstavili na svome blogu, moramo priznati da virtualna manekenka izgleda vrlo „stvarno“. Nadamo se doduše da ipak neće u potpunosti zamijeniti modele od krvi i mesa!