Ana, ChuLo, Ivana, Lidija, Mirna, Paula, Petra, Sonja i Željka zaštitna su lica nove Lokomotivine kolekcije. Kako kaže dizajnerica, one su “pametne, uspješne, poduzetne, snažne i hrabre žene koje savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu”

 Puno puta dizajnerici Lani Puljić, autorici kolekcije, postavljeno je upravo pitanje: “Kakva je idealna Lokomotiva žena, kakve žene nose vaš brand?” Nebrojeno je puta Lana odgovorila imajući na umu upravo svoje klijentice, od kojih su neke i zvijezde ove kampanje.

“Ponukana ovim pitanjem, dobila sam želju prikazati svoje odjevne komade na ženama koje ih doista i nose u svakodnevnom životu. Želja mi je bila pokazati ih u njihovu punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Ovom kolekcijom slavim njih, pa i sve žene, te im na ovaj način želim reći jedno veliko hvala!” odgovara dizajnerica.

No, sve te žene u svojoj različitosti ipak imaju nešto zajedničko. One su Lokomotivine dugogodišnje klijentice, simpatizerke branda, pa i bliske Lanine prijateljice. Različitih su dobnih skupina, zvanja i zanimanja, čak i različitog senzibiliteta i karaktera, ali zajednička im je ljubav prema brandu Lokomotiva.  Nova Lokomotivina kolekcija posvećena je upravo svim Lokomotiva ženama, onima koje to već jesu, ali i onima koje će to tek postati.

Styling, odabir lokacije snimanja i ostali detalji prepušteni su upravo klijenicama/modelima, a dizajnerica je svakoj namijenila haljinu koja je zamišljena upravo za nju. Svaki materijal, boja i kroj u kolekciji potpuno su različiti, ali odgovaraju karakteru i sklonostima svake pojedinačne klijentice.  Želja je bila pokazati kako jedan brand može savršeno odijevati žene koje se razlikuju dobno, karakterom, profesijom, senzibilitetom, pa čak i lifestyleom. 

Kolekcija se sastoji od 9 modela haljina te jedne suknje kombinirane s novitetom u kolekciji, T-shirtom s predimenzioniranim Lokomotiva logom. Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a dizajnerica se opet poigrala i tehnikom plisiranja, koja je već gotovo neizostavna za Lokomotivine kolekcije. Materijala je gotovo koliko i klijentica, ali usprkos tome kolekcija i dalje diše kao cjelina. S obzirom na aktualne okolnosti, lansiranje kolekcije malo je kasnilo, no većina modela su bezvremenske haljine koje ne robuju sezonama i mogu se nositi cijele godine, a i iznova iduće sezone. 

Fotografije potpisuje Sara B. Moritz koja je svojom ugodnom energijom i talentom pridonijela ljepoti i uspješnosti kampanje.

Novost je i nova web-stranica pa i web shop koji će ugledati svjetlo dana sredinom kolovoza: www.lokomotivaworld.com. Do tada novu kolekciju možete razgledati na Instagramu @lokomotiva_bylanap, Facebooku Lokomotiva @lokomotivabylanap te osobno u showroomu dogovorom na broj 098-918-6629.