Tinder je objavio podatke koji pokazuju dramatičan porast spominjanja riječi “udvaranje”, odnosno ”coarting” i ”flertanje” u opisima profila na ovoj poznatoj aplikaciji za dejtanje. Znači li to da se vraća tradicionalniji oblik početaka veze?

Prema Tinderu, “udvaranje” je ove godine uključeno u 81 posto više opisa (u originalu ”bio”, što osobe koje was ”swipeaju” prvo vide osim vaše fotografije) na Tinderu u odnosu na veljaču 2020. Zanimljivo je da se ti podaci odnose na korisnike u dobi između 18 i 25 godina, što znači da pripadnici i pripadnice generacije Z pokazuju interes za tradicionalnije oblike romansiranja, u odnosu na godinu ranije, kad su opisi pod ”I’m looking for” (”Tražim”) bili ”casual hookup”, veze ili prijatelje. Međutim, udvaranje nije jedini pojam koji vrvi ovom aplikacijom. “Flirting” je također  zabilježio masovni porast ove godine, sa 132 posto više spomena nego prethodne godine. Popularna aplikacija za upoznavanje naslućuje da je razlog tome popularnost drama poput Netflixova Bridgertona, ali i činjenica da se zbog epidemioloških mjera dejtanje uživo smanjilo, a povećala se količina višesatnih tipkanja, odnosno moderni pen-pal detjing.

Nema sumnje da je samcima prošla godina predstavljala ogromni izazov kad je o upoznavanju novih ljudi riječ – izlasci su prestali ili se njihov koncept dramatično promijenio, a druženje se svodilo na već poznati uži krug prijatelja. Ono što im je preostalo? Virtualno druženje koje se pretvorilo u ”offline” samo ako je bilo vrijedno riskiranja samoizolacije ili koronavirusa – a to, vjerojatno, ne biste baš napravili za bilo koga, dok bi još 2019. upravo Tinder najčešće koristili za neobavezno druženje s novim osobama. Stoga ne čudi da su se opisi ispod fotografija promijenili iz želje za dejtanjem ili one-night standom, u one u kojima razgovori igraju glavnu ulogu jer već cijelu godinu snagu odnosa s nekim računamo u broju izmijenjenih znakova u inboxu.

Upravo zbog svega toga bi mnoge društvene mreže htjele imati kristalnu kuglu i otkriti što će u budućnosti ljudi najviše koristiti za upoznavanje i druženje – strelovita popularnost, primjerice, aplikacije Clubhouse svjedoči da smo snalažljivi kad je riječ o održavanju ili pronalaženju novih kontakata, no možemo jedino potvrditi da će ljubav uvijek ostati trajno obilježje svakog odnosa – neovisno o tome kako je započelo.

 

Foto: Unsplash