Guliver/Getty Images

Toksičnost na radnom mjestu može vam uništiti posao. Neki ljudi misle da jako dobro rade svoj posao, a u biti više vremena troše na kritiziranje svojih kolega ili tima. Ako i vi imate takav problem na poslu, u nastavku doznajte kako ga riješiti

Izbjegavajte zapošljavanje toksičnih ljudi

Kako bi se dugoročno osigurali, u startu ne zapošljavajte takve osobe. Kada je riječ o zapošljavanju, menadžeri često zanemaruju negativne osobine same osobe ako zadovoljava taj vid posla. Ne smijete ignorirati takve činjenice jer se na kraju mogu okrenuti protiv vas. Ako imate osjećaj da vam ta osoba nije sjela na prvu, vrlo vjerojatno imate pravo. Slušajte intuiciju.

Obratite pozornost na to kako se netko predstavlja

Sigurno vam je poznata izreka “hvalite me usta moja”, a sigurno poznajete i bar jednu osobu koja je jako vješta u izbjegavanju sukoba. Ne dajte se prevariti od takvih ljudi, i dobro slušajte kako pričaju o sebi jer ćete tako dobiti uvid s kakvom osobom imate posla. Zaposlit ćete osobu, a kada počnu problemi takvi ljudi se ne žele miješati te puštaju da se stvari riješe same od sebe. Takva osoba će stvarati dodatne svađe i probleme po principu jedan sukob će se pretvoriti u dva, i tako dalje. A takva osoba vam sigurno ne treba u timu.

(Harvey Weinstein, 2017/Getty Images)

U trenutku kada dobijete osjećaj da je vrijeme da nekome date otkaz, slušajte svoju intuiciju

Nemate luksuz čekati nekoga godinu dana da se dokaže na poslu. Ako primijetite da netko nije kompetentan za taj posao ili da se nije uklopio u vašu tvrtku, vrijeme je da mu date otkaz. U poslovnom svijetu postoji izraz “hire slow, fire fast” što bi mogli prevesti kao “zapošljavaj mudro, otpuštaj brzo”. Ako vam se počeo javljati osjećaj da je vašem zaposleniku vrijeme za odlazak, i da nema više što za dati, poslušajte intuiciju i otpustite takvu osobu.