Još jedan projekt koji se posljednih dana proširio društvenim mrežama s oznakom #6feetcovers izmamio je mnogima osmijeh na lice i pokazao kako ponekad i najteže situacije na površinu izvlače prilično zabavne ideje. 

Brazilac Beto Fernandez i Španjolac Paco Conde, kreativni direktor i copywriter, vlasnici su kreativne agencije iz Los Angelesa pod imenom Activist LA. Kako sami o sebi kažu: “Mi nismo punokrvna agencija za oglašavanje, niti to želimo biti. Razvijamo specijalne projekte kada je nešto ‘izvanredno’ potrebno i u pitanju, a vođeni smo kulturnim, ekonomskim i društvenim promjenama.” Mogli bismo reći kako je samoizolacija prilično ‘izvanredna’ situacija koja ih je potaknula na mali online pokret s idejom, u slobodnom prijevodu, “držite razmak”. Pogotovo namijenjena američkom tržištu koje je trenutno žarište pandemije koronavirusa.

Kao glavna inspiracija za slanje poruke postale su naslovnice legendarnih glazbenih albuma poznatih bendova kao što su The Beatles, The Fugees, Fleetwood Mac i drugi. Njihovi glavni akteri sada drže razmak od šest stopa odnosno preračunato u mjerne jedinice kojima se služe Europljani, približno dva metra. Dizajneri su pronašli kreativan način za podizanje svijesto o važnosti ostanka kod kuće kako bi se spriječilo širenje virusa.