Povodom Međunarodnog dana kave, koji se obilježava 1. listopada, Julius Meinl u suradnji s partnerskim ugostiteljskim objektima u Hrvatskoj priprema pravu poslasticu za kavoljupce.

Naime, na dvadesetak lokacija diljem Hrvatske imat ćete priliku kušati novu kavu iz Julius Meinl obitelji – dvostruko certificiranu Bio Fairtrade Gloriette Gold koja donosi zamamne note okusa kakao praha, prženih oraha i šećerne glazure – a kao poklon dobit ćete i brendirani privjesak za ključeve. OVDJE  pronađite lokaciju u vašem gradu gdje možete kušati novu, dvostruko certificiranu Gloriette Gold te saznajte kakvog je okusa kava koje je bolja u svakom pogledu.

Oznaka “Bio Fairtrade” predstavlja dvostruku vrijednost: “Bio” jamči da proizvođač ne koristi pesticide i druge kemikalije, a “Fairtrade” doprinosi boljem životu zajednica koje uzgajaju kavu putem pravedne plaće, razvoja zajednice i zaštite okoliša. Drugim riječima, odlučite li se za ovu kavu s dvostrukim certifikatom, možete biti sigurni da ste odabrali najbolju opciju za sebe te svjesno doprinijeli dostojanstvenom životu uzgajivača kave i očuvanju životne sredine. Jednostavno – odabrali ste kavu koja je bolja u svakom pogledu.

Upravo je to i filozofija bečkog brenda Julius Meinl koji je ove godine pokrenuo inicijativu za pomoć u osnaživanju uzgajivača kave u Ugandi, a koja je nastavak višegodišnjeg programa Generation čiji je cilj pomoći uzgajivačima kave, poboljšavajući njihove životne i radne uvjete te educiranje.

„Kako bi osigurao zadovoljenje individualnih potreba za obukom poljoprivrednika, Julius Meinl sklopio je partnerstvo s neprofitnom organizacijom Sawa World iz Ugande. Cilj je utvrditi koje će vještine dodati najveću vrijednost, nakon čega ćemo organizirati niz radionica usmjerenih na marketing, poslovno upravljanje, financije…“ kažu predstavnici brenda Julius Meinl.

Osim na sam Međunarodni dan kave, Julius Meinl će u partnerskim ugostiteljskim objektima tijekom listopada ponuditi održivu kavu mjeseca – Maple Spice Delight. Dupli espresso, javorov sirup i cimet, sve preliveno kremastom mliječnom pjenom i sve s ciljem da stvore nezaboravne trenutke uz omiljeni napitak i sačuvaju planet za buduće generacije – prilika je to koja se ne propušta!

Više saznajte i na društvenim mrežama brenda Julius Meinl.