NESCAFÉ, jedan od najpoznatijih brendova kave na svijetu,ovaj tjedan je proslavio 83. rođendan, a čini se da je pred njima jedna održiva i hvalevrijedna budućnost
Dnevno se na globalnoj razini popije više od 475 milijuna šalica NESCAFÉ kave, a njezine recepture se pomno prilagođavaju lokalnim tržištima. Tako se u asortimanu dostupnom na hrvatskom tržištu mogu naći kave za sve ukuse od najfinijih zrna Arabice i Robuste – od pjenastih cappuccino napitaka, snažnih espresso okusa, do instant kava iz jedinstvenih geografskih područja.
„Nestlé je najveći proizvođač kave na svijetu i kupuje više zrna kave nego bilo tko drugi. To znači da može učiniti razliku na globalnoj razini, a ima i izvrsnu priliku širiti pozitivan utjecaj te postavljati trendove u industriji. Inovacije vođene ukusima i preferencijama kavoljubaca temelj su svega što radimo, uz posebnu pažnju na održivost“, istaknula je Gordana Dragičević, NESCAFÉ Brand Manager, dodavši kako se u NESCAFÉ asortimanu odnedavno nalaze dva nova proizvoda – NESCAFÉ Black Roast, najintenzivnija kava u asortimanu i NESCAFÉ Gold Espresso kremasti napitak.
Dodatno, NESCAFÉ planom, Nestlé se ove godine obvezao povećati svoje napore u pogledu održivosti. Na tom je polju ostvaren značajan napredak u proteklom desetljeću. Zato se danas NESCAFÉ može pohvaliti da je najodrživiji brend kave na svijetu. U fokusu je kontinuirano poboljšavanje učinkovitosti i poljoprivrednih praksi te omogućavanje poljoprivrednicima da budu plaćeni po vrhunskoj cijeni za kavu iz održivog uzgoja. Cilj je do 2025. imati kavu iz 100% odgovornog uzgoja i to u ambalaži koja se može reciklirati ili ponovo upotrijebiti. Također, dugoročni cilj je ostvarenje nulte stope emisije stakleničkih plinova do 2050. godine.
Hrvati i kava – navike i dobrobiti
Prema nekim procjenama, kavu konzumira više od 93% Hrvata starijih od 16 godina. Uz nju se budimo i važan je dio naše svakodnevice, osobito radnog okruženja i druženja s prijateljima, ali i posebnih trenutaka. Što se tiče navika, zanimljivo je spomenuti kako su se u posljednjih godinu dana značajno povećala konzumacija kave kod kuće.
„Ispija li se kod kuće ili u kafiću, prava blagodat kave leži u tome što, osim kofeina sadrži brojne biološki aktivne spojeve, koji imaju snažnu antioksidativnu aktivnost. Konzumacija kave pospješuje kognitivne vještine, budnost, fokus, pažnju, vrijeme reagiranja, pamćenje, raspoloženje i percepciju napora. Povoljno djeluje i na održavanje adekvatne tjelesne mase te, između ostalog, prevenira kardiovaskularne bolesti, dijabetes i žučne kamence“, istaknula je Koraljka Novina Brkić, nutricionistkinja kompanije Nestlé.
Od vrha svijeta do Mjeseca i nazad
Od 1938. godine do danas, NESCAFÉ kava bila je neizostavan dio mnogih povijesnih događaja. Tako su je 1953. pili članovi ekspedicije na Mount Everest, 1969. u njemu je uživala posada Apolla 11, kao i posada solarne letjelice Solar Impulse na svom letu oko svijeta. Iako je bio na vrhu svijeta, sve do Mjeseca i nazad, NESCAFÉ je dio svakodnevnih života svih kavoljubaca, bez obzira na povod jer svako je jutro nova prilika za uživanje u prepoznatljivom okusu i bogatoj aromi. Zato šalicom vaše najdraže kave obilježite s nama velike 83 godine NESCAFÉ tradicije!
Više informacija možete pronaći na NESCAFÉ – Uzgojena s poštovanjem i nestle.hr stranicama.
Promo