Iako nismo stigli ni do sredine ljeta, u modi stvari funkcioniraju malo drukčije. Naime, usred vrućina krenulo je predstavljanje kampanja za jesensko/zimske kolekcije vodećih brendova.
A to je uvijek uzbudljiv trenutak za obožavatelje mode. Željno iščekuju vidjeti kako će dizajneri predstaviti vizije svojih kolekcija. Osim marketinškog aspekta, koji je dakako primaran, kampanje su tu i da zaokruže ukupnu viziju brenda, predstave kupcima i fanovima svoje viđenje mode za nadolazeću sezonu.
Tri kampanje koje donosimo u nastavku, svaka na svoj način, izražava svoju estetiku, pa je zanimljivo vidjeti koliko je zapravo širok dijapazon onoga što ćemo nositi na jesen.
Christian Dior, za koji dizajnira Maria Grazia Chiuri, drži se dobro poznate estetike osnivača, te predstavlja divne damske modele inspirirane pedesetim godinama. Balenciaga pak, iza koje stoji gruzijski dizajner Demna Gvasalia drži se elegancije i sofisticiranosti, ali na nešto avangardniji način. Glamurozne su kreacije kontrastirane nesavršenim backgroundom kuće usred radova, što tvori zanimljivu sliku. Osim manekenki poput Vittorie Ceretti, lice kampanje je i francuska glumica Isabelle Huppert, koja je već par sezona veliki fan brenda. Miuccia Prada i njen Miu Miu kao i uvijek drži se pak retro girly estetike, zbog koje je volimo i cijenimo. I u njenoj kampanji pojavljuju se poznata lica: glumice Emma Corrin i Mia Goth, koje su kolekciju ranije ove godine prošetale i na modnoj pisti.
Christian Dior, fotograf: Brigitte Niedermair
Balenciaga, foto: Tyler Mitchell
Miu Miu, foto: Zoë Ghertner
Foto: Brigitte Niedermair , Tyler Mitchell, Zoë Ghertner